Основний нормативний документ: наказ Міністерства соцполітики «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання» від 23.12.2021  №718.

Для кого надається послуга? Застосовується для організації надання соціальної послуги дітям з особливими освітніми потребами, які потребують супроводу в закладах дошкільної освіти та закладах освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.

Підстава організації: висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, наданий ІРЦ.

При якому рівні підтримки рекомендована послуга? З 3 по 5 рівень підтримки.

Яка процедура оформлення? Для отримання соціальної послуги за рахунок бюджетних коштів один із батьків / інший законний представник звертається до виконавчого органу міської ради з письмовою заявою, до якої додається копія висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, наданого ІРЦ, в якому зазначається потреба дитини у супроводі під час інклюзивного навчання (у первинному висновку –  п.8 «Рекомендації для батьків або законних представників», у повторному висновку – у п.6, графа «Інше»).

Хто укладає договір? Договір про надання соціальної послуги укладається в письмовій формі між надавачем соціальних послуг та одним із батьків/іншим законним представником отримувача соціальної послуги.

Хто надає послугу? Соціальну послугу (асистент дитини (учня) може надавати – соціальний робітник або фізична особа – підприємець, який безпосередньо здійснює заходи, що складають зміст соціальної послуги, та пройшов відповідне навчання, організоване обласними центрами соціальних служб.

Скільки надається послуга? Соціальна послуга надається впродовж навчального року у приміщенні, на території закладу освіти, на іншій території під час проведення заходів у рамках освітнього процесу.

Які обовязки асистента дитини (учня)?

  • допомога в самообслуговуванні;
  • підтримка у спілкуванні та комунікації з дітьми, педагогами та іншими особами;
  • організація харчування та допомога у прийнятті їжі;
  • організація пересування та допомога під час пересування;
  • спостереження за станом здоров’я, допомога в проведенні необхідних процедур;
  • допомога під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднаннях на базі закладів освіти;
  • допомога під час ігрової діяльності для дітей дошкільного віку, інших видів діяльності під час освітнього процесу;
  • допомога під час здійснення рухової активності;
  • організація денного відпочинку (сну) у закладах дошкільної освіти.

Асистент дитини (учня) допускається до освітнього процесу для виконання його функцій. Асистент дитини (учня) є повноцінним членом команди психолого-педагогічного супроводу дитини.

ІНФОГРАФІКА:

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *