Сторінки
- news
- Карта сайту: Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради
- Контакти
- МЕРЕЖА ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, ЩО НАДАЮТЬ ПОСЛУГИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ – 2022-2023Н.Р.
- ОЗНАКИ АУТИЗМУ: НА ЩО ЗВЕРНУТИ УВАГУ БАТЬКАМ
- ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР (ІРЦ)
Записи по категоріям
- Категорія: Нормативно-правові документи
- Наказ Про затвердження примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзівно-ресурсних центрів (11/01/2018)
- Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами (11/01/2018)
- Наказ Про затвердження примірних положень про проведення конкурсу на посаду директора та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру (11/01/2018)
- Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти (11/01/2018)
- Категорія: Публікації
- ЛОГІЧНІ ІГРИ В РОБОТІ ПСИХОЛОГА З ДІТЬМИ З ООП (03/23/2023)
- РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ – ПРОВІДНИЙ НАПРЯМ РОБОТИ СПЕЦІАЛІСТІВ ІРЦ (10/20/2020)
- КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ (06/04/2020)
- ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР (ІРЦ) (10/31/2018)
- Категорія: Вакансії
- ВАКАНСІЯ. ІРЦ ПОТРЕБУЄ ПСИХОЛОГА (10/08/2024)
- ВАКАНСІЇ В ІРЦ (12/20/2022)
- ВАКАНСІЯ ФАХІВЦЯ (КОНСУЛЬТАНТА) ІРЦ (ВЧИТЕЛЯ-РЕАБІЛІТОЛОГА) (06/01/2022)
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД (07/07/2021)
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД (06/09/2021)
- Оголошення про проведення конкурсу на посади фахівців комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради (01/09/2019)
- ПЕРЕЛІКИ ПИТАНЬ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» КОНОТПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (01/09/2019)
- Оголошення про проведення конкурсу на посаду фахівців Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради (12/04/2018)
- ПЕРЕЛІКИ ПИТАНЬ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» КОНОТПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (12/04/2018)
- ПЕРЕЛІКИ ПИТАНЬ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» КОНОТПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (11/04/2018)
- Оголошення про проведення конкурсу на посаду фахівців Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради (11/02/2018)
- Категорія: Інформація
- САЙТИ ТА ЗАСТОСУНКИ ДЛЯ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ (03/25/2024)
- ВИСОКОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АУТИЗМ (02/22/2024)
- ПРО РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ (02/21/2024)
- КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДИТИНИ – ОСНОВНИЙ НАПРЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ІРЦ (01/26/2024)
- ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ЩОДО КОМПЛЕКТУВАННЯ ГРУП КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (08/18/2023)
- ЩО ТАКЕ РІВНІ ПІДТРИМКИ (08/17/2023)
- ЧЕК-ЛИСТ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВІДВІДУВАНЬ ЛІКАРЯ-ОФТАЛЬМОЛОГА (08/15/2023)
- ПРО ВИХОВАННЯ ПРАВИЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ТВАРИН (08/04/2023)
- ЯК ОБЛАШТУВАТИ ПАНДУС ПРИ ВХОДІ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (06/27/2023)
- РОЗВИТОК ЕМОЦІЙ ТА ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ (06/16/2023)
- ІНКЛЮЗИВНА ГРУПА В ЗДО. ОСОБЛИВОСТІ ВІДКРИТТЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ (05/26/2023)
- КОЛИ ПОТРІБНО РОБИТИ ЕЕГ ДИТИНІ (05/01/2023)
- ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ (03/15/2023)
- СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА (02/17/2023)
- ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ЧИСЛОВИХ УЯВЛЕНЬ НА ЗАНЯТТЯХ ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА (02/01/2023)
- ЗАКЛЮЧНІ ЗАСІДАННЯ КОМАНД СУПРОВОДУ (06/08/2022)
- ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР (05/07/2022)
- НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (04/08/2022)
- ОНОВЛЕНИЙ АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ В ІРЦ (02/08/2022)
- РОБОТА В КОМАНДАХ СУПРОВОДУ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ ПІДТРИМКИ (01/21/2022)
- ЩОДО РОБОТИ ІРЦ В “ЧЕРВОНІЙ” ЗОНІ (10/25/2021)
- ЛИСТ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДО У 2021/2022 Н.Р. (08/17/2021)
- ЩОДО РОБОТИ ІРЦ В ЛІТНІЙ ПЕРІОД (06/24/2021)
- ЛІНІЙКА КАЛЬКУЛЯТОР ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ (06/18/2021)
- Щодо проведення комплексної оцінки розвитку! (06/09/2020)
- Рішення комісії з питань ТЕБ та НС щодо відновлення роботи ІРЦ (06/02/2020)
- ОГОЛОШЕННЯ ЩОДО РОБОТИ ІРЦ! (05/28/2020)
- РОЗВИТОК ЗОРОВО-МОТОРНОЇ КООРДИНАЦІЇ (05/27/2020)
- 33 ВАЖЛИВІ ФРАЗИ, ЯКІ ПОТРІБНО ГОВОРИТИ СВОЇМ ДІТЯМ (05/21/2020)
- СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ ДИТИНИ (05/20/2020)
- Рекомендації щодо написання психолого-педагогічної характеристики на комплексну оцінку розвитку дитини закладами освіти (05/19/2020)
- РЕСУРСНА КІМНАТА В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (05/18/2020)
- ЩО ТАКЕ ГРДУ (гіперактивний розлад з дефіцитом уваги) (05/12/2020)
- СОРОМ’ЯЗЛИВІСТЬ ЧИ ЗАМКНУТІСТЬ? ВПРАВИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ (04/28/2020)
- КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО (04/27/2020)
- СЛОВА МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ: ЯК ГОВОРИТИ ІЗ ДИТИНОЮ З ІНВАЛІДНІСТЮ (04/09/2020)
- НЕТРАДИЦІЙНІ СПОСОБИ МАЛЮВАННЯ (04/07/2020)
- Категорія: Для батьків
- РІВНІ РОЗВИТКУ ГРИ У ДІТЕЙ (11/05/2024)
- СЛОВНИК ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ СУЧАСНОЇ КОРЕКЦІЙНОЇ ОСВІТИ (08/12/2024)
- ЯКІ ЦЕ “НЕМОВЛЕННЄВІ” ДІТИ? (05/09/2024)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ (ЗАКОННИМ ПРЕДСТАВНИКАМ) ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ В ІРЦ (04/26/2024)
- ПРО РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ (03/26/2024)
- ГІПЕРАКТИВНІСТЬ. БАТЬКАМ КОРОТКО ПРО ОСНОВНЕ (01/03/2024)
- ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ НА ЗАНЯТТЯХ ДЕФЕКТОЛОГА (11/13/2023)
- 10 ЗАБОРОН ДЛЯ БАТЬКІВ У СПІЛКУВАННІ З ДИТИНОЮ (06/12/2023)
- ЯК ВЧИТЕЛЮ-ДЕФЕКТОЛОГУ ОРГАНІЗУВАТИ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ (06/07/2023)
- КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОРУШЕННЯ (СКЛАДНІ ПОРУШЕННЯ) (04/26/2023)
- ДИСКАЛЬКУЛІЯ, ЇЇ ОЗНАКИ ТА КОРЕКЦІЯ (02/23/2023)
- 50 ФРАЗ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ САМООЦІНКИ ДИТИНИ (02/10/2023)
- ПОРАДИ БАТЬКАМ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ (01/31/2023)
- АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА: БАЗОВІ ВПРАВИ, ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ (01/27/2023)
- ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ СЕРЕД ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ (01/04/2023)
- ПРО ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ (12/14/2022)
- АЛЬТЕРНАТИВНА ТА ДОПОМІЖНА КОМУНІКАЦІЯ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ (12/06/2022)
- ПРОСТІ ТЕХНІКИ СТАБІЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ (12/01/2022)
- ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОГО ДИХАННЯ (11/29/2022)
- СУЧАСНИЙ ЛОГОПЕДИЧНИЙ КАБІНЕТ. СТРУКТУРА ТА НАПОВНЕННЯ (11/09/2022)
- ЯК РОЗВИВАТИ У ДІТЕЙ НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ (09/14/2022)
- В ЯКИХ ВИПАДКАХ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ КОНСУЛЬТАЦІЯ НЕВРОЛОГА ТА ПСИХІАТРА? (08/23/2022)
- “ЛІТНЯ МАТЕМАТИКА”. КОРЕКЦІЙНІ ІГРИ НА ПОДВІРЇ (08/08/2022)
- ПОРАДИ БАТЬКАМ: ЯК ПІДВИЩИТИ НАВЧАЛЬНУ МОТИВАЦІЮ ДИТИНИ (07/29/2022)
- АЛГОРИТМ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СУПРОВОДУ ПІД ЧАС ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (07/19/2022)
- ЧЕК-ЛИСТИ “ВІКОВІ НОРМИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ВІД 1 ДО 5 РОКІВ” (07/18/2022)
- ПРОСТІ ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОГО ДИХАННЯ: (07/08/2022)
- ПРО ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (07/04/2022)
- БРОШУРА “ПОРАДИ БАТЬКАМ ПІД ЧАС ВІЙНИ” (06/22/2022)
- ДІТЯМ ПРО ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ: РОЗ’ЯСНЕННЯ ДСНС УКРАЇНИ (06/21/2022)
- РУТИНИ В РЕЖИМІ ДНЯ ДІТЕЙ (06/17/2022)
- ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВІЙНИ. ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ (06/14/2022)
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (06/09/2022)
- ПРАКТИКУМ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ “ТВОЯ СИЛА” (UNICEF) (06/06/2022)
- КОТЯЧА ПСИХОТЕРАПІЯ (05/27/2022)
- ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ ВДОМА (05/17/2022)
- РАННЯ ДІАГНОСТИКА МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (04/25/2022)
- 9 ДИТЯЧИХ КНИГ, ЯКІ ПОЯСНЮЮТЬ ВІЙНУ (04/19/2022)
- 8 ІГРАШОК ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ (04/18/2022)
- ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ТА САЙТИ ПРО АУТИЗМ (04/02/2022)
- УРИВОК З КНИГИ МІТЧЕЛЛА ДЕВІДА «ЧОМУ Я СТРИБАЮ» (ЯК ЗРОЗУМІТИ СВІТ ЛЮДИНИ З АУТИЗМОМ) (04/02/2022)
- ЧЕК-ЛИСТИ “ЯК РОЗПІЗНАТИ АУТИЗМ” (04/02/2022)
- ОЗНАКИ АУТИЗМУ: НА ЩО ЗВЕРНУТИ УВАГУ БАТЬКАМ (04/02/2022)
- САЙТИ ТА ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ПЕДАГОГІВ (03/25/2022)
- ЯК ПЕРЕЖИТИ КРИЗУ ТА ЗБЕРЕГТИ СПОКІЙ. ПОРАДИ (03/24/2022)
- РОЗСЛАБЛЯЮЧІ ІГРИ ТА ВПРАВИ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ТРИВОЖНОСТІ (03/22/2022)
- РЕСУРСНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (03/16/2022)
- БАНК РЕСУРСНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ПЕДАГОГІВ (03/13/2022)
- ПІДТРИМКА ДИТИНИ В КРИЗОВИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ. ЧОТИРИ ОСНОВНІ ПОРАДИ БАТЬКАМ (03/10/2022)
- ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ В ЗОНІ АКТИВНИХ БОЙОВИХ ДІЙ (03/07/2022)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ПОСТТРАВМАТИЧНИХ СТРЕСОВИХ РОЗЛАДІВ У ДІТЕЙ (03/03/2022)
- ЧИМ ЗАЙНЯТИ ДИТИНУ В УКРИТТІ: ПРОСТІ ІГРИ ТА ВПРАВИ (02/28/2022)
- ПОСІБНИК “ДИТИНА З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА” (01/31/2022)
- ІНДИВІДУАЛЬНИЙ МАРШРУТ ДИТИНИ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМ (01/20/2022)
- ЛОГОПЕДИЧНИЙ КАЛЕНДАР: КОЛИ ПОТРІБЕН ЛОГОПЕД (11/04/2021)
- НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ 5-10 КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ (09/10/2021)
- ЛИСТ МОН ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП У ЗЗСО У 2021/2022 Н.Р. (08/30/2021)
- ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ДЛЯ 2021-2022 Н.Р. (08/10/2021)
- СОРОМ’ЯЗЛИВІСТЬ ЧИ ЗАМКНУТІСТЬ? ВПРАВИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ (06/14/2021)
- ПОЗИТИВНИЙ ВПЛИВ МУЛЬТФІЛЬМІВ НА РОЗВИТОК ДИТИНИ (06/11/2021)
- ІГРИ З БАТЬКАМИ У ВІЛЬНУ ХВИЛИНКУ (06/08/2021)
- АЛГОРИТМ ВСТУПУ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ/ГРУПИ (05/06/2021)
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 2020/2021 (08/13/2020)
- РОЗВИВАЄМО ДРІБНУ МОТОРИКУ ДІТЕЙ. ПОРАДИ БАТЬКАМ (05/14/2020)
- ЯК ЗБЕРЕГТИ СЛУХ ДИТИНИ (04/29/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ООП (04/27/2020)
- КОРИСТЬ ВІД НАСТІЛЬНИХ ІГОР (04/24/2020)
- ЯК ПРИВЧИТИ ДИТИНУ ЦІНУВАТИ ЧАС. КОРИСНА ЛІТЕРАТУРА (04/21/2020)
- ТРИ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ (04/10/2020)
- НОВІ МЕТОДИКИ ДЛЯ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ (09/12/2019)
- АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ІНКЛЮЗИВНО РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ (11/04/2018)
- Посібник «Інклюзивна освіта. Посібник для батьків» (10/31/2018)
- Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально методичний посібник (10/31/2018)
- Категорія: Для педагогів
- ЯК ЗБАЛАНСУВАТИ ОБРОБКУ СЕНСОРНИХ СТИМУЛІВ У ДІТЕЙ (07/29/2024)
- ПРО РОЗВИТОК УВАГИ (02/15/2024)
- НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (12/15/2023)
- АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА (01/03/2023)
- ФОРМИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (12/21/2022)
- МЕТОД ПІСКОВОЇ ТЕРАПІЇ (11/17/2022)
- НОВІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗАКЛАДАМ ОСВІТИ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП (09/06/2022)
- ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ В КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІЙ РОБОТІ (08/17/2022)
- ЯК ДОПОМОГТИ ВНУТРІШНЬО-ПЕРЕМІЩЕНИМ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ (06/16/2022)
- ЛОГОРИТМІКА ТА ЇЇ КОРЕКЦІЙНЕ ЗНАЧЕННЯ (04/26/2022)
- РОЗГОРНУТЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ВИВЧЕННЯ ДИТИНИ, ЩО ЗАЇКАЄТЬСЯ (04/11/2022)
- ЛИСТ МОН “ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА” (04/06/2022)
- ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМАНДИ СУПРОВОДУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ (03/29/2022)
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗЗСО ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ (01/05/2022)
- ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЩОДО ЗАВАНТАЖЕННЯ ІПР В АС “ІРЦ” (01/04/2022)
- ВИДИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ (06/04/2021)
- ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ІРЦ. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК (12/22/2020)
- ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА. НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК (12/22/2020)
- ВИЯВЛЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ ЧИТАННЯ (11/25/2020)
- ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП ШКІЛЬНОГО ВІКУ (10/10/2020)
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (09/13/2020)
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5-10 КЛАСІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (09/13/2020)
- ДИТИНА ІЗ СИНДРОМОМ ТУРЕТТА В КЛАСІ. ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ (05/25/2020)
- МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ООП (05/05/2020)
- ПІДВИЩУЄМО МОТИВАЦІЮ УЧНІВ. ПОРАДИ ПСИХОЛОГА (04/22/2020)
- ЗАВДАННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ НА ЧАС КАРАНТИНУ (04/17/2020)
- ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ВЧИТЕЛЮ ПРО ЕХОЛАЛІЮ (04/08/2020)
- Методичні рекомендації щодо написання психолого-педагогічних характеристик на комплексну оцінку розвитку дитини закладами освіти (11/04/2018)
- Посібник «Школа для кожного» (11/02/2018)
- Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально- методичний посібник (11/02/2018)
- Путівник для вчителів: Навчально-методичний посібник (11/02/2018)
- Індивідуальна програма розвитку (11/02/2018)
- Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально методичний посібник (11/02/2018)
- Діти з особливими потребами та організація їх навчання (11/02/2018)
- Диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник (11/02/2018)
- Приклади диференційованого викладання в інклюзивних класах (11/02/2018)
- Категорія: Для фахівців
- НЕЙРОІГРИ У РОБОТІ ПСИХОЛОГА (01/17/2024)
- ВІЗУАЛЬНО-РИТМІЧНИЙ РЯД В РОБОТІ ЛОГОПЕДА (01/12/2024)
- СТРУКТУРА КОРЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ІРЦ (10/26/2022)
- ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. КОРОТКА ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ (03/30/2022)
- Тифлопедагогічне обстеження дошкільників з порушеннями зору: Методичний посібник (11/09/2018)
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХОВОЇ ФУНКЦІЇ (11/09/2018)
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ (11/06/2018)
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (11/06/2018)
- ДИТИНА ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ (11/05/2018)
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ (11/05/2018)
- ДІТИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ (11/05/2018)
- Категорія: Новини
- РОБОТА СПЕЦІАЛІСТА ІРЦ З БАТЬКАМИ (11/20/2024)
- МОЛОДЬ КІПТу В ГОСТЯХ В ІРЦ (11/06/2024)
- МІСТИЧНЕ СВЯТО ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ІРЦ (10/31/2024)
- ПРОДОВЖУЄМО МЕТОДИЧНУ РОБОТУ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ЗЗСО (10/31/2024)
- РЕТРИТ ДЛЯ ПСИХОЛОГІВ ГРОМАДИ (10/23/2024)
- НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР “ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ” (10/21/2024)
- РЕТРИТ ДЛЯ ЖІНОК, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВОСТЯМИ В РОЗВИТКУ. ДЕНЬ 2 (06/28/2024)
- РЕТРИТ ДЛЯ ЖІНОК, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВОСТЯМИ В РОЗВИТКУ. ДЕНЬ1 (06/27/2024)
- ТРИВОЖНІСТЬ У ПІДЛІТКІВ ТА МЕТОДИКИ ЇЇ ПОДОЛАННЯ (06/18/2024)
- ЕМОЦІЙНА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ (06/12/2024)
- ТРЕНІНГ ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ЗЗСО “ЕМОЦІЙНЕ ВІДНОВЛЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ АРТТЕРАПІЇ” (05/28/2024)
- ДВОДЕННИЙ ЦИКЛ ТРЕНІНГІВ «Я Є, Я ТУТ!». ДЕНЬ 2. ПСИХОЛОГІЧНА СТІЙКІСТЬ. (05/17/2024)
- ДВОДЕННИЙ ЦИКЛ ТРЕНІНГІВ «Я Є, Я ТУТ!». ДЕНЬ 1. ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ В КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ ПСИХОЛОГА. (05/16/2024)
- ПРО РОЗВИТОК СПРИЙМАННЯ (05/06/2024)
- ПРО ПЕДАГОГІЧНЕ НАВАНТАЖЕННЯ (03/21/2024)
- НОВОРІЧНА ЙОГА ДЛЯ ДІТЕЙ (12/21/2023)
- ПРАКТИКУМ ДЛЯ БАТЬКІВ: ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ, ЯКІ МОЖНА ПРОВОДИТИ ВДОМА (12/19/2023)
- ПРАЦЮЄМО З БАТЬКАМИ. ПРАКТИКУМ (11/23/2023)
- СПІВПРАЦЮЄМО З КОНОТОПСЬКОЮ СПЕЦІАЛЬНОЮ ШКОЛОЮ (11/14/2023)
- РОБОТА ПСИХОЛОГА З ТРИВОЖНІСТЮ У ДІТЕЙ (11/08/2023)
- ДОБІРКА ПОСІБНИКІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТА КОРЕКЦІЇ НАВИЧОК ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА (11/01/2023)
- ПРОФІЛАКТИЧНА ЛЕКЦІЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ІРЦ (10/31/2023)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ХЕЛЛОВІН” (10/30/2023)
- ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ПСИХОЛОГА ІРЦ (10/25/2023)
- МАЙСТЕР-КЛАС “СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТВИНИХ ЛОГОПЕДИЧНИХ ІГОР В POWER POINT” (10/20/2023)
- СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ГРУПИ (10/06/2023)
- ВІДБУЛАСЯ ЩОРІЧНА ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ОСВІТЯН (10/05/2023)
- УЧАСТЬ У ПРОЄКТІ “ЗУПИНКА: Я” (UNICEF Ukraine, Агенства США з міжнародного розвитку (USAID) (09/25/2023)
- НАРАДА ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ІНКЛЮЗИВНИХ ТА СПЕЦГРУП (09/20/2023)
- ВІДБУЛАСЯ НАРАДА ДЛЯ ЗАСТУПНИКІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ (09/07/2023)
- ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ “ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА” (09/01/2023)
- КАРАНТИННІ ОБМЕЖАННЯ СКАСОВАНІ (07/03/2023)
- ПРІОРИТЕТНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНИХ ЦЕНТРІВ РОЗГЛЯНУТО НА НАРАДІ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ (05/16/2023)
- РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ (04/11/2023)
- НАРАДА ЩОДО КОМПЛЕКТАЦІЇ ГРУП КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (03/07/2023)
- АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІРЦ (03/02/2023)
- ЛИСТ МОН ЩОДО РОЗРАХУНКУ ОБСЯГУ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ОСІБ З ООП НА 2023 РІК (01/26/2023)
- ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАХІД В ПУНКТІ НЕЗЛАМНОСТІ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ІРЦ (01/18/2023)
- УЧАСТЬ В СЕМІАНАРІ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ІРЦ ЩОДО ПОСЛУГИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ (01/12/2023)
- ТРЕНІНГ «ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ» (01/11/2023)
- ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ОНЛАЙН ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ (10/13/2022)
- КОРЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ ДЕФЕКТОЛОГА З СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ (10/03/2022)
- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА В УМОВАХ ВІЙНИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ (09/19/2022)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ПРО ТЕ, ЯК ВОПРАТИСЯ З ПРОБЛЕМОЮ ЗАЇКАННЯ В ДИТИНИ (09/16/2022)
- ВІДНОВЛЕННЯ КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ СПЕЦІАЛІСТАМИ ЦЕНТРУ (09/09/2022)
- КУЩОВА НАРАДА КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (09/07/2022)
- СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ 2022/2023 (08/30/2022)
- (08/29/2022)
- ОГОЛОШЕННЯ ЩОДО РОБОТИ ІРЦ ВЛІТКУ (07/06/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ЗДОРОВ’Я ТА ГІГІЄНА” (06/17/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “МУЛЬТФІЛЬМИ” (06/10/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ЩАСЛИВІ МОМЕНТИ” (06/03/2022)
- ЗАХІД ДО 1 ЧЕРВНЯ “ДНЯ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ” (06/01/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “КОТИ” (05/27/2022)
- ВІДНОВЛЕНО ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ (05/24/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “УКРАЇНА” (05/21/2022)
- ВІДНОВЛЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ (05/20/2022)
- ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ (05/19/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “СВІТ РОСЛИН ТА СВІТ ТРАНСПОРТУ” (05/13/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ЕКЗОТИЧНІ ТВАРИНИ” (05/06/2022)
- ЛЕКЦІЯ “ІНКЛЮЗІЯ В ОСВІТІ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ КФК СумДУ (05/04/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ВСЕСВІТ” (04/29/2022)
- ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ “ПАСХА” (04/23/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ПАСХАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ🐰 (04/22/2022)
- ПРОДОВЖУЄМО РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНО (04/21/2022)
- ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ З ПСИХОЛОГОМ (04/19/2022)
- ЛИСТ МОН ПРО РОБОТУ ІРЦ ТА ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОСІБ З ООП У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ (04/06/2022)
- РОБОТА ІРЦ ТРИВАЄ. ЛОГОПЕДИЧНІ ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ (04/05/2022)
- ФЛЕШМОБ ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АУТИЗМ (04/02/2022)
- ПРОДОВЖУЄМО НАДАВАТИ КОРЕКЦІЙНІ ПОСЛУГИ ОНЛАЙНН (03/31/2022)
- “ПІДТРИМУЄМО УКРАЇНУ”. ФЛЕШМОБ (03/18/2022)
- РОБОТА ІРЦ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ (02/25/2022)
- ПОРУШЕННЯ ПОВЕДІНКИ: ОЗНАКИ, ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ (02/11/2022)
- ПОСІБНИК “ДИТИНА З ДЦП” (01/19/2022)
- ОСВІТНІ ТРУДНОЩІ ТА РІВНІ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ООП: ЗАКОНОДАВСТВО ТА ТИПОЛОГІЯ (01/11/2022)
- НОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (12/28/2021)
- НОВОРІЧНІ СВЯТА В ІРЦ (12/25/2021)
- ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЯ “ДІАГНОСТИКА ДІТЕЙ З ООП В УМОВАХ ЗЗСО” (12/21/2021)
- ЗМІНА РЕЖИМУ РОБОТИ ІРЦ З 01.01.2022 (12/20/2021)
- АКЦІЯ “ТАЄМНИЙ САНТА ІРЦ” (12/19/2021)
- ЛИСТ МОН ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ ПІДТРИМКИ (12/17/2021)
- ЛЯЛЬКОВА ВИСТАВА “ПРИГОДИ В НОВОРІЧНОМУ ЛІСІ” (12/09/2021)
- АДАПТОВАНИЙ РОЗКЛАД. ДЛЯ КОГО, КОЛИ І НАВІЩО? (12/03/2021)
- ОНЛАЙН-СЕМІНАР “ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З НЕМОВЛЕННЄВИМИ ДІТЬМИ” (11/30/2021)
- ОНЛАЙН-НАРАДА ДЛЯ АСИСТЕНТІВ ЗЗСО (11/26/2021)
- LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ (11/23/2021)
- НАРАДА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (11/18/2021)
- ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА (11/10/2021)
- УЧАСТЬ ІРЦ В КОМАНДАХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ (11/01/2021)
- ХЕЛЛОВІН. ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ (10/29/2021)
- РОЗВИТОК ВІЗУАЛЬНОГО (ЗОРОВОГО) СПРИЙМАННЯ, ВІЗУАЛЬНА ПІДТРИМКА (10/21/2021)
- ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ (10/19/2021)
- НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП ШКІЛЬНОГО ВІКУ (10/15/2021)
- ПРО РЕСУРСНУ КІМНАТУ (10/11/2021)
- ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА ЩОДО РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ (10/04/2021)
- ПРОЄКТИВНІ МЕТОДИКИ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ (09/29/2021)
- СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ СЕНСОРНОЇ КІМНАТИ (09/20/2021)
- НОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗЗСО (09/16/2021)
- ДОБІРКА МАТЕРІАЛІВ ДО ПРОГРАМИ “КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЯ” (09/16/2021)
- ПРОВЕДЕНО ПРАКТИКУМИ ПО СКЛАДАННЮ ІПР (09/14/2021)
- УЧАСТЬ У КОНКУРСІ МАЛЮНКА (09/10/2021)
- ДІАГНОСТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА (09/06/2021)
- ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ (09/02/2021)
- РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД (08/31/2021)
- МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ “ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ” ЗЗСО (08/25/2021)
- ПРО РОБОТУ ІРЦ З 1 ВЕРЕСНЯ (08/16/2021)
- ЗДІЙСНЕНО ПЕРЕВІРКУ СТАНУ ГОТОВНОСТІ ІРЦ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ (08/11/2021)
- САМООСВІТА ФАХІВЦІВ (06/14/2021)
- ДО БУДІВЛІ ІРЦ ПОБУДОВАНО ПАНДУС (06/07/2021)
- ДО ДНЯ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ (05/31/2021)
- ОНЛАЙН-ПРАКТИКУМ “ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ” (05/28/2021)
- СЕМІНАР ПРАКТИКУМ “ЗАПУСК МОВЛЕННЯ У НЕМОВЛЕННЄВИХ ДІТЕЙ” (05/17/2021)
- ШРИФТИ ПРИ ДИСЛЕКСІЇ. ЗРАЗКИ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ (05/14/2021)
- ВІДМІННОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ТА СПЕЦІАЛЬНОГО КЛАСІВ (05/12/2021)
- ДОБІРКА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ООП (05/07/2021)
- ПАСХАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ В ІРЦ (04/30/2021)
- МАТЕМАТИЧНІ ДОДАТКИ ДЛЯ ДІТЕЙ (04/26/2021)
- ІГРИ ТА МЕТОДИКИ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ШКОЛИ (04/14/2021)
- ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНЯТ ПІД ЧАС КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ (04/06/2021)
- 2 КВІТНЯ- ДЕНЬ ПІДТРИМКИ ЛЮДЕЙ З АУТИЗМОМ (04/02/2021)
- ПРО ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (03/26/2021)
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ ТА ВІДВІДУВАЧІВ ІРЦ (03/23/2021)
- ПРО ФОНЕМАТИЧНІ ПРОЦЕСИ ТА СПОСОБИ ЇХ РОЗВИТКУ (03/19/2021)
- ВІДВІДАЛИ ДИТЯЧУ ВИСТАВУ (03/15/2021)
- ІГРОВА ТЕРАПІЯ З ГУДЗИКАМИ (03/10/2021)
- ВІТАННЯ ЗІ СВЯТОМ ВЕСНИ! (03/08/2021)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ ДО 8 БЕРЕЗНЯ (03/05/2021)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ЕПІЛЕПСІЄЮ (03/01/2021)
- ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ “ДИСГРАФІЯ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ” (02/26/2021)
- ПРО ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ (02/23/2021)
- МЕТАФОРИЧНІ АСОЦІАТИВНІ КАРТИ В РОБОТІ ПСИХОЛОГА (02/18/2021)
- ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ “ДІАГНОСТИКА ДІТЕЙ З ООП В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ” (02/11/2021)
- ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ ІРЦ (02/09/2021)
- ЯКІ СПЕЦІАЛІСТИ МОЖУТЬ НАДАВАТИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ПОСЛУГИ? (01/28/2021)
- МЕТОДИЧНІ НАРАДИ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (01/25/2021)
- ОГОЛОШЕННЯ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ІРЦ З 26.01.2021 (01/21/2021)
- ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ (01/12/2021)
- УВАГА! КОНКУРС! (01/06/2021)
- СПЕЦИФІКА ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ (01/06/2021)
- ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ІРЦ З 08.01.2021 (01/05/2021)
- ВІТАННЯ З ПОЧЕСНОЮ НАГОРОДОЮ (01/03/2021)
- СВЯТО НОВОГО РОКУ В ІРЦ (12/30/2020)
- ТЕМАТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ДО НОВОРІЧНИХ СВЯТ (12/24/2020)
- СВЯТО СВ. МИКОЛАЯ В ІРЦ (12/19/2020)
- ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПИСЕМНІ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ. Частина ІІ. ДИСЛЕКСІЯ. (12/10/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ООП НА ПЕДАГОГІЧНОМУ ПАТРОНАЖІ (12/05/2020)
- ІГРАШКИ, ЯКІ МАЮТЬ КОРЕКЦІЙНИЙ ТА ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕФЕКТ (12/04/2020)
- ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ДОМАШНІХ ТВАРИН (11/30/2020)
- ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ В ІРЦ (11/23/2020)
- З МІЖНАРОЖНИМ ДНЕМ ДЕФЕКТОЛОГА (11/19/2020)
- ВИБІР ТЕХНІКИ АРТ-ТЕРАПІЇ ТА СТРУКТУРА ПРОВЕДЕННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ З ООП (11/16/2020)
- З МІЖНАРОДНИМ ДНЕМ ЛОГОПЕДА (11/14/2020)
- РОЗВИТОК ЗОРОВО-МОТОРНОЇ КООРДИНАЦІЇ (11/12/2020)
- ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПИСЕМНІ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ. ЧАСТИНА І. (11/10/2020)
- БІЗІБОРД В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП (11/06/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ (11/04/2020)
- КРУГИ (КІЛЬЦЯ) ЛУЛЛІЯ В РОБОТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ (11/02/2020)
- БУЛІНГ: ПОРАДИ БАТЬКАМ (10/29/2020)
- ПРО ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ (10/27/2020)
- ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ВІДВІДУВАЧІВ ІРЦ (10/20/2020)
- ГРА «Dobble» В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА (10/12/2020)
- ОГОЛОШЕННЯ: ПОСИЛЕННЯ ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ВИМОГ (10/09/2020)
- ОНЛАЙН-НАРАДА ДЛЯ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛЯ ТА СПЕЦІАЛІСТІВ ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСІВ (10/08/2020)
- ЩО ТАКЕ ГНОЗИС? (09/22/2020)
- НАРАДА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗДО ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (09/02/2020)
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП (09/01/2020)
- ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ ПО РОБОТІ З УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ (08/25/2020)
- ЩО МАЄ ЗНАТИ ПЕДАГОГ ПРО ДИСЛЕКСІЮ? (08/14/2020)
- ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ (08/04/2020)
- ПРИНЦИПИ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ (07/15/2020)
- ПОРАДИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП (07/07/2020)
- ЯК ЗОСЕРЕДИТИ УВАГУ ДИТИНУ З ООП? (06/30/2020)
- КОРЕКЦІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП (06/23/2020)
- ЩО ТАКЕ АЛАЛІЯ (05/07/2020)
- КАДРОВИЙ СКЛАД ІРЦ (05/05/2020)
- КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ (05/05/2020)
- ЗАЇКАННЯ: у кого проявляється та що з цим робити (05/04/2020)
- ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК (04/30/2020)
- ПОДЯКА (04/29/2020)
- Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги (04/29/2020)
- НАГАДУЄМО ПРАВИЛА САМОЗАХИСТУ ВІД КОРОНАВІРУСУ (04/24/2020)
- ВІТАЄМО З ДНЕМ ПСИХОЛОГА! (04/23/2020)
- ПІДВИЩЕННЯ МАЙСТЕРНОСТІ (04/16/2020)
- КОЛИ ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ НЕВРОЛОГА (04/15/2020)
- КОРЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (04/14/2020)
- ІГРИ ТА ПРАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ДЛЯ ШВИДКОГО ВИВЧЕННЯ АБЕТКИ (04/13/2020)
- ВІТАЄМО СУДАК ОЛЕНУ З УСПІШНОЮ АТЕСТАЦІЄЮ (04/08/2020)
- «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ» ДЛЯ ДІТЕЙ (04/06/2020)
- ЯК ПРАЦЮЄ ІРЦ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ – лист МОН (04/03/2020)
- ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ЗРУЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ (04/03/2020)
- ДЕНЬ У БЛАКИТНОМУ (04/02/2020)
- АГРЕСИВНА ДИТИНА. ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ (04/01/2020)
- КОРИСТЬ ДИТЯЧОЇ РОЗМАЛЬОВКИ (03/31/2020)
- ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ВИМОВЛЯТИ ЗВУК “Р” (03/30/2020)
- ЯК ДЕЗІНФІКУВАТИ СМАРТФОН (03/27/2020)
- КОНСТРУКТОР – ІДЕАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ДИТИНИ (03/27/2020)
- ЯК БАТЬКАМ ПОДАТИ ЗАЯВУ ДО ІРЦ ОНЛАЙН (03/26/2020)
- ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ БАТЬКАМ ПРО КОРОНАВІРУС? ПРИНЦИП СОЦІАЛЬНОГО ДИСТАНЦІЮВАННЯ (03/25/2020)
- ЯК ЗАЦІКАВИТИ ТА МОТИВУВАТИ ДИТИНУ ДО ВИКОНАННЯ АРТИКУЛЯЦІЙНИХ ВПРАВ ВДОМА? (03/25/2020)
- “КУЛАК-ДОЛОНЯ-РЕБРО”. ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТА (03/24/2020)
- ЯК УБЕРЕГТИ ЗІР ДИТИНИ? ВІДПОВІДІ НА ВАЖЛИВІ ЗАПИТАННЯ (03/23/2020)
- В Україні і світі сьогодні відзначаються Всесвітній день людей з синдромом Дауна (03/21/2020)
- ІРЦ переходить в дистанційний режим роботи (03/17/2020)
- Про діяльність ІРЦ під час карантину (03/12/2020)
- ДІЛИМОСЯ ДОСВІДОМ З КОЛЕГАМИ-СПЕЦІАЛІСТАМИ (03/02/2020)
- СПІВПРАЦЯ ЯК НАЙЕФЕКТИВНІШИЙ ШЛЯХ ДО УСПІХУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКІСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (02/26/2020)
- Вивчаємо всеукраїнський досвід (02/09/2020)
- Методичне об′єднання вчителів логопедів та дефектологів груп компенсуючого типу (02/06/2020)
- ІІ засідання методичного об’єднання вчителів інклюзивних та спеціальних класів (01/10/2020)
- МАНДАЛИ: Методика малювання. Частина ІІ. (12/12/2019)
- МАНДАЛИ: сучасний метод арт-терапії. Частина І (12/09/2019)
- Форум “Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними?” (11/24/2019)
- І засідання методичного об’єднання вчителів інклюзивних та спеціальних класів (11/19/2019)
- Спектр послуг інклюзивно-ресурсного центру роширюється (10/31/2019)
- Що треба знати спеціалісту закладу дошкільної освіти про комплексну оцінку розвитку дитини? (10/25/2019)
- ПОДЯКА ДПТНЗ “КОНОТОПСЬКЕ ВПУ” (10/07/2019)
- КОМАНДА ІРЦ ВІДВІДАЛА ТРЕНІНГ “ТЕХНОЛОГІЯ СКЛАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ”” (10/05/2019)
- МЕТОДИЧНА НАРАДА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА (10/02/2019)
- УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ДЛЯ ОСІБ З ООП (09/20/2019)
- МОВА ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ (09/20/2019)
- НАРАДА АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ (09/19/2019)
- КОЛИ ПОТРІБЕН ЛОГОПЕД? (09/16/2019)
- Результати конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» (02/12/2019)
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр (11/01/2018)
- Категорія: Послуги
- Консультування батьків дітей з ООП (10/31/2018)
- Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП (10/31/2018)
- Методична робота (10/31/2018)
- Надання корекційно-розвиткових послуг (10/31/2018)
- Комплексна оцінка розвитку дитини (10/31/2018)
- Категорія: Робота центру в умовах воєнного стану
- ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА. КОРЕКТНА ТЕРМІНОЛОГІЯ. ІНКЛЮЗИВНІ ЦІННОСТІ ТА ЇХ ВАЖЛИВІСТЬ В УМОВАХ ВІЙНИ. ЛЮДИ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА БЕЗ (11/15/2024)
- ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ В ІРЦ (09/24/2024)
- ІНСТРУКЦІЯ ТАТАМ І МАМАМ, ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ В ІРЦ (08/01/2024)
- ЗАХОДИ ДО ДНЯ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ (05/31/2024)
- УЧАСТЬ ІРЦ В КОМАНДАХ СУПРОВОДУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (05/29/2024)
- ОСВОЇТИ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВІ НАВИЧКИ – ЦЕ ЗНАЧИТЬ ВІДПРАЦЮВАТИ ЇХ (05/24/2024)
- БЕЗПЕКА ДІТЕЙ ТА ПРАЦІВНИКІВ – ПРІОРИТЕТ. НАВЧАННЯ З МІННОЇ БЕЗПЕКИ (05/02/2024)
- ЩО ТАКЕ НАВЧАЛЬНІ ТРУДНОЩІ І ЯК ВЧИТЕЛЮ ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ ТАКОЇ ДИТИНИ ЛЕГШИМ (04/29/2024)
- СУЧАСНІ МЕТОДИКИ КОРЕКЦІЇ АУТИЗМУ (04/15/2024)
- ПРАКТИКУМ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ТА СПЕЦІАЛЬНИХ КЛАСІВ (04/04/2024)
- ОСНОВНІ ТЕЗИ ПРО АУТИЗМ ТА РОЗЛАДИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ (04/02/2024)
- ВІКОВІ НОРМИ ФОРМУВАННЯ ЗВУКІВ У ДІТЕЙ (03/27/2024)
- МЕТОДИЧНА РОБОТА ЦЕНТРУ (03/14/2024)
- ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ (03/04/2024)
- ПРО АРТТЕРАПІЮ В РОБОТІ З ДІТЬМИ (03/01/2024)
- СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ (02/29/2024)
- ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕТАМИ АРТТЕРАПІЇ “ПІЗНАЙ СЕБЕ” (01/25/2024)
- ПРАКТИКУМ «ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ» (01/18/2024)
- ТРЕНІНГ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП ЗДО (12/01/2023)
- ПІДПИСАНО МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ З ГО “КОНФІДЕНС” (11/29/2023)
- ЗАКЛЮЧНІ ЗАСІДАННЯ КОМАНД СУПРОВОДУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ (06/15/2023)
- КВЕСТ-ГРА ДО ДНЯ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ (06/01/2023)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ВИШИВАНКА” (05/19/2023)
- ПОСЛУГИ ІРЦ. НАПРЯМИ РОБОТИ. КОНТАКТИ (05/18/2023)
- ВПРАВИ НА САМОРЕГУЛЯЦІЮ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ (05/09/2023)
- ТЕМАТИЧНИЙ ПАСХАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ (04/14/2023)
- СЕМІНАР ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АУТИЗМ (04/02/2023)
- СІЧНЕВІ ПРОМІЖНІ ЗАСІДАННЯ КОМАНД СУПРОВОДУ (01/31/2023)
- РОБОТА ІРЦ В УМОВАХ ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ (12/15/2022)
- ПРАКТИКУМ З КІНЕЗІОЛОГІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ ГРУП КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (11/02/2022)
- УЧАСТЬ ФАХІВЦІВ ІРЦ В ЗАСІДАННЯХ КОМАНД СУПРОВОДУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ (09/30/2022)
- ЩОДО ФОРМАТУ РОБОТИ ІРЦ З ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ (09/02/2022)
- ЩОДО РОБОТИ ІРЦ 23-25 СЕРПНЯ (08/23/2022)
- АЛГОРИТМ ДІЙ НАСЕЛЕННЯ ЗА СИГНАЛАМИ ОПОВІЩЕННЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ (08/01/2022)
- ДО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ (07/28/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “СПОРТ” (07/15/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ЛІТНІ СМАКОЛИКИ” (07/08/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “МАТЕРИКИ ТА ОКЕАНИ” (07/01/2022)
- ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ “ПІДВОДНИЙ СВІТ” (06/24/2022)
- САМООСВІТА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (05/15/2020)
- ПОКРОКОВА ЛІПКА З ПЛАСТЕЛІНУ. ФОТОІНСТРУКЦІЇ (05/06/2020)
- САМООСВІТА ПРАЦІВНИКІВ ІРЦ (04/30/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ООП НА ЧАС КАРАНТИНУ (03/24/2020)
- Категорія: Публічна інформація
- ЗВІТ ПРО РОБОТУ ІРЦ ЗА 2023 рік (12/26/2023)
- ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ _ 2020 (09/09/2020)
- СТАТУТ ІРЦ _ НОВА РЕДАКЦІЯ 2020 (09/01/2020)
- РІЧНИЙ ЗВІТ КЕРІВНИКА ЗА 2019 РІК (12/26/2019)
- ВИПИСКА З РЕЄСТРУ (11/01/2018)
- РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ ПРО СТВОРЕННЯ ІРЦ (11/01/2018)
- СТАТУТ ІРЦ (11/01/2018)
- СТАТУТ ІРЦ (09/09/2018)
- Категорія: Звітність
- ЗВІТ ДИРЕКТОРА (2023) (12/26/2023)
- ЗВІТ ДИРЕКТОРА (2022) (12/30/2022)
- ЗВІТ ДИРЕКТОРА (2021) (12/30/2021)
- ЗВІТ ДИРЕКТОРА (2020) (12/30/2020)
- ЗВІТ ІРЦ-1 (2019) (02/05/2020)
- ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ – 2019 (01/20/2020)
- КОШТОРИС-2020 (01/20/2020)
- ЗВІТ ДИРЕКТОРА (2019) (01/20/2020)
- КОШТОРИС – 2019 (09/19/2019)
- Категорія: Фахівці ІРЦ
- ГОРЛО Валерія, фахівець (консультант) ІРЦ (практичний психолог) (09/16/2023)
- ВИРОЗУБ Світлана, фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-дефектолог) (11/01/2022)
- ПРИМАК Євгенія, фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-логопед) (03/20/2020)
- СУДАК ОЛЕНА, фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-логопед) (03/20/2020)
- БЛОНОВА Тетяна, директор (03/20/2020)