Ефективність корекційної роботи та успішність розвитку дитини із особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від порозуміння між фахівцями та...
І РІВЕНЬ. Предметно-маніпулятивна гра – вид гри, в якій дитина взаємодіє з предметами, щоб дослідити їх. Все починається з того, що дитина торкається до...
Навіть у найпохмуріші часи є привід для посмішки, а світло врешті решт завжди перемагає темряву Сьогодні в центрі – містичне дійство, гарбузовий декор,...
Вчитель-логопед ІРЦ Євгенія ПРИМАК взяла участь в онлайн-засіданні професійної спільноти вчителів інклюзивного навчання з виступом “Організація роботи...
Конотопський ІРЦ у співпраці з Благодійний фонд “Відень” вкотре вдалося зібрати на одному майданчику справді світлих та добрих людей – психологів різних...
Попри воєнний стан в громаді міста інклюзивна освіта динамічно розвивається та збільшується кількість дітей, які навчаються на інклюзії. 18 жовтня на базі...
Основні вимоги: · вища педагогічна освіта за напрямом «Практична психологія» або «Спеціальна психологія» · знання основ психодіагностики · розуміння специфіки...
Корекційно-розвиткова робота буде ефективною за умови диференціацій й індивідуалізації, оскільки труднощі у дітей, які відвідують заняття в ІРЦ є доволі...