РОБОТА СПЕЦІАЛІСТА ІРЦ З БАТЬКАМИ

Ефективність корекційної роботи та успішність розвитку дитини із особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від порозуміння між фахівцями та...

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА. КОРЕКТНА ТЕРМІНОЛОГІЯ. ІНКЛЮЗИВНІ ЦІННОСТІ ТА ЇХ ВАЖЛИВІСТЬ В УМОВАХ ВІЙНИ. ЛЮДИ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА БЕЗ

На такі актуальні теми мали змогу говорити із студентами “Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ “, майбутніх працівників...

РІВНІ РОЗВИТКУ ГРИ У ДІТЕЙ

І РІВЕНЬ. Предметно-маніпулятивна гра – вид гри, в якій дитина взаємодіє з предметами, щоб дослідити їх. Все починається з того, що дитина торкається до...

ПРОДОВЖУЄМО МЕТОДИЧНУ РОБОТУ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ЗЗСО

Вчитель-логопед ІРЦ Євгенія ПРИМАК взяла участь в онлайн-засіданні професійної спільноти вчителів інклюзивного навчання з виступом “Організація роботи...

НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР “ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ”

Попри воєнний стан в громаді міста інклюзивна освіта динамічно розвивається та збільшується кількість дітей, які навчаються на інклюзії. 18 жовтня на базі...

ВАКАНСІЯ. ІРЦ ПОТРЕБУЄ ПСИХОЛОГА

Основні вимоги: · вища педагогічна освіта за напрямом «Практична психологія» або «Спеціальна психологія» · знання основ психодіагностики · розуміння специфіки...

ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ В ІРЦ

Корекційно-розвиткова робота буде ефективною за умови диференціацій й індивідуалізації, оскільки труднощі у дітей, які відвідують заняття в ІРЦ є доволі...