ДОСТУПНІСТЬ У ФОКУСІ: ТИЖДЕНЬ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ

Тиждень безбар’єрності – це ініціатива, яка проходить в Україні з метою привернення уваги до створення рівних можливостей для всіх громадян, що підкреслює...

ТЕРМІНИ ТА ДИДАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ЧИТАЦЬКОГО ПРОЦЕСУ

Поскладове читання передбачає декомпозицію слова на окремі склади та читання кожного з них окремо, а потім об’єднання їх у ціле слово. Це допомагає дитині...

СТРУКТУРА ОБСТЕЖЕННЯ ПЕРЕДМОВЛЕННЄВИХ ТА КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК «НЕМОВЛЕННЄВОЇ» ДИТИНИ

Анамнестичний збір даних. Передбачає опитування батьків з метою отримання даних про особливості пренатального, перинатального та постнатального розвитку...

НАГАДУЄМО ПРОЦЕДУРУ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ІРЦ

Весна-літо – період активної підготовки до нового навчального року. У цей час до нашого центру звертається багато батьків дітей, які мають труднощі в навчанні,...

АРТ-ПРОСТІР ПІДТРИМКИ ЖІНОК, ЯКІ ВИМУШЕНО ЗМІНИЛИ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ

У співпраці БФ “Відень” та Конотоспький ІРЦ створили затишний простір на підтримку жінок, які вимушено змінили через війну місце проживання. Захід став...

НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ АСИСТЕНТІВ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО

Асистент вихователя – це посередник між дитиною з особливими освітніми потребами та іншими дітьми і дорослими в освітньому процесі.  З метою вдосконалення...

ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Індивідуальна форма навчання дає змогу опанувати навчальну програму в особливому, індивідуальному для дитини порядку. Законодавство визначає три різновиди...