НЕЙРОІГРИ У РОБОТІ ПСИХОЛОГА

Нейроігри – це комплекс різних ігрових та рухових технік, що передбачають розвиток психічних процесів (уваги, пам’яті, мислення, мовлення, сприймання) та...

ВІЗУАЛЬНО-РИТМІЧНИЙ РЯД В РОБОТІ ЛОГОПЕДА

Що це таке? Для чого застосовується? Це викладання у ряд за різними комбінаціями. Послідовність по викладанню рядів може бути простою (один-один) і складною...

ГІПЕРАКТИВНІСТЬ. БАТЬКАМ КОРОТКО ПРО ОСНОВНЕ

У родині гіперактивна дитина легко забуває те, що в неї запитали, часто губить свої речі, їй складно організувати себе, вона постійно в русі. Дитині складно...

ПРАКТИКУМ ДЛЯ БАТЬКІВ: ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ, ЯКІ МОЖНА ПРОВОДИТИ ВДОМА

Під час практикуму батьки мали змогу власноруч спробувати цікаві ігри та вправи для розвитку сприймання, уваги, пам’яті, мислення, тактильних відчуттів та...

НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є здійснення корекційної роботи. Корекційна направленість роботи вчителя-логопеда являє собою систему...

ТРЕНІНГ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП ЗДО

Змістовно та практично, затишна та дружня аудиторія колег, яка випромінює позитив (попри те, що тема заходу складна!) та ведуча тренінгу практчиний психолог ІРЦ-...

ПІДПИСАНО МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ З ГО “КОНФІДЕНС”

Конотопський ІРЦ підписав Меморандум про співпрацю з громадською організацією «Центр психологічної допомоги «Конфіденс» у межах проєкту “Зупинка: Я”,...

ПРАЦЮЄМО З БАТЬКАМИ. ПРАКТИКУМ

Провели першу практичну зустріч для батьків дітей, які відвудують ІРЦ. Вчитель-логопед Євгенія ПРИМАК продемонструвала свої напрацювання з теми “Ігри та...

СПІВПРАЦЮЄМО З КОНОТОПСЬКОЮ СПЕЦІАЛЬНОЮ ШКОЛОЮ

До міжнародного дня незрячих на базі Конотопської спеціальної школи відбувся осінній хакатон «Подолання бар’єрів на шляху до навчання». Цей захід надав...