Команда супроводу дитини з ООП в закладі освіти співпрацює з ІРЦ з питань розробки індивідуальної програми розвитку (далі – ІПР), надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення діяльності команди тощо.

Завданнями команди супроводу є:

  • збір інформації про собливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР;
  • визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
  • розробка ІПР;
  • надання методичної підтримки педагогам з організації інклюзивного навчання;
  • консультації батьків щодо особливостей розвитку, навчання та виховання їхніх дітей;
  • проведення інформаційно-просвітницьої роботи у закладі освіти серед педагогів, батьків та дітей, щоб не допустити дискримінацію та порушення прав дітей з особливими освітніми потребами.

Команда супроводу зустрічається щонайменше тричі на рік (у вересні, грудні-січні та травні-червні) для засідань, маючи можливість обирати, в якій формі проводити свої зустрічі. Ініціювати зустрічі може будь-який член команди.

Під час зустрічей відбувається обговорення та аналіз результатів навчання дитини, ухвалюються рішення щодо індивідуальної програми розвитку дитини, можливої її корекції тощо. Рішення під час засідання команди супроводу ухвалюється за результатами обговорення відкритим голосуванням (за умови присутності не менше 2/3 членів) та оформлюється протоколом.

Батьки є активними і рівноправними партнерами в команді психолого-педагогічно супроводу дитини.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.