За умови нормального розвитку дитина здатна бачити будь-який предмет, одночасно з цим обмацувати його, чути назву та розуміти, про що йде мова. А для деяких дітей це неможливо: вони або розуміють, що їм кажуть, але не відчувають дотику, або відчувають дотик, але не розуміють, про що йдеться.
У цій ситуації ми маємо справу з дисфункцією сенсорної інтеграції або порушенням процесу переробки інформації, що надходить від органів чуття.
Дисфункція сенсорної інтеграції викликана двома основними причинами:
1.Дитина отримує занадто багато сенсорної інформації, її мозок перевантажений.
2.Дитина не отримує достатньої кількості сенсорної інформації, вона починає її жадати.
Метод сенсорної інтеграції передбачає створення спеціальних середовищних умов, що полегшують сприйняття навколишніх об’єктів та продуктивну взаємодію з ними.







-гойдалки різних модифікацій, на яких можна хитатися у різних положеннях;
– гамаки з лайкри, що створюють ефект щільного облягання та прості гамаки;
– гойдалка-гнізда, де можна сховатися;
– дошки-балансири, надувні балансири;
– фітболи великого діаметра (з нековзкого матеріалу);
– доріжки з мотузок, «кочок», по яких необхідно пройти, зберігаючи рівновагу;
– гірки прямі, спіральні, плоскі та у вигляді труби, саморобні з м’яких модулів;
– батути, тунелі.




