Високофункціональний аутизм – один із розладів аутистичного спектру, для якого характерний достатній рівень розвитку когнітивних здібностей при наявності труднощів соціальної взаємодії, стереотипій, вибіркових та одноманітних інтересів.
При високофункціональному аутизмі інтелект дитини в нормі або вище норми, у дітей рідко виникають труднощі з навчанням.

Крім того для високофункціонального аутизму характерні наступні ознаки:











Напрями роботи при високофункціональному аутизмі:
– покращення відповідних форм соціальної поведінки;
– тренінги комунікації та мовних навичок;
– розвиток соціальних навичок (підвищення соціальної компетенції);
– релаксаційна терапія;
– заохочення специфічних вподобань (наприклад, музики або математики);
– консультування з питань професійної орієнтації та кар’єри.