Діти з комплексними порушеннями в розвитку – найбільш складна категорія дітей, з якою доводиться працювати педагогам як в умовах спеціального закладу освіти, так і загальноосвітнього. З огляду на потребу в отримані практичних навичок роботи з даною категорією дітей Конотопський ІРЦ у співпраці з Конотопською спеціальною школою організували семінар-практикум «Навчання дітей з комплексними порушеннями в розвитку: сучасні тенденції та технології».
Під час семінару вчителі отримали не тільки теоретичні знання, а й практичні навички, необхідні для роботи з дитиною з комплексними порушеннями.
З вітальним словом захід розпочав директор Конотопської спеціальної школи Петро ДРИГА. Серед основних тем, які були розглянуті:
1.Індивідуальна форма навчання — ВИРОК чи ГЕРОЇЧНЕ ДОЛАННЯ БАР’ЄРІВ на шляху до навчання. Наталія РАСПУТЬКО, заступник директора Конотопської спеціальної школи
2.Дитина з комплексними порушеннями в розвитку в закладі освіти. Індивідуальна освітня траєкторія учня з особливими освітніми потребами. Тетяна БЛОНОВА, директор ІРЦ
3.Формування елементів грамоти у дітей з інтелектуальними труднощами. Ігри та вправи. Євгенія ПРИМАК, вчитель-логопед ІРЦ
4.Небажана поведінка у дітей: прояви, функції, правила роботи. Валерія ГОРЛО, практичний психолог ІРЦ
В семінарі прийняли участь вчителі ліцеїв міста, які навчають дітей з особливими потребами на індивідуальній формі (педагогічний патронаж), а також педагоги Конотопського дитячого будинку-інтернату.
Вбачаємо важливість подібних заходів і плануємо, що подібні освітні семінари триватимуть і в майбутньому. Семінар також став прикладом того, як освітні заклади громади можуть співпрацювати та методично допомагати один одному.
Вдячні адміністрації Конотопської спеціальної школи та педагогічному колективу за організацію та гостинність🧡

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *