Теоретично-практичну зустріч на тему «Навчальні труднощі» фахівці ІРЦ провели 29 квітня для педагогів Конотопського обласного академічного ліцею «Лідер».
Обговорили актуальні питання:
причини навчальних труднощів та прояви дискалькулії/дисграфії/дислексії у дітей;
які види та типи дислексії та дисграфії бувають;
як оцінювати письмові роботи дітей з даними порушеннями;
алгоритм проведення комплексної оцінки в ІРЦ.
З’ясували, як створити сприятливі умови для навчання дітей, що мають писемні порушення. Досвідом роботи з цього питання поділилася вчитель-логопед ІРЦ Євгенія ПРИМАК.
Учасники заходу могли переглянути фрагменти відео-занять з дітьми, що мають писемні труднощі, а також поповнити методичну скарбничку посібниками для подолання дисграфії/дислексії.