1 січня 2022 року набрали чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання. Відтак посилюється акцент на співпраці між закладами загальної середньої освіти, закладами дошкільної  освіти та інклюзивно-ресурсними центрами,  щоб освітні заклади отримували більше підтримки й допомоги під час навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Відтепер створення інклюзивних класів/груп та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки. Завдання керівників закладів освіти  – організувати роботу педагогів, вихователів, асистентів, класних керівників та батьків,  щоб якомога раніше виявити такі потреби у дітей. Для кожної дитини, що потребує підтримки в освітньому процесі, керівник ЗЗСО та ЗДО створює команду психолого-педагогічного супроводу. Ця команда має провести оцінку та визначити, чи дійсно є потреба у наданні дитині підтримки. Якщо до цього часу фахівці  ІРЦ могли входити до команд супроводу дітей з ООП як залучені зовнішні фахівці, то відтепер вони є обов’язковими у їх складі. За таких умов формування команд супроводу з розроблення індивідуальних програм розвитку (ІПР) дитини відбувається якісніше та суттєво ефективнішою є взаємодія навчальних закладів з ІРЦ. Саме тому  з 05.01.2022 р. – 21.01.2022 р. відбулися засідання  команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців  комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради у навчальних закладах Конотопської територіальної громади з метою визначення рівня  підтримки осіб з особливими освітніми потребами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *