Кінезіологічні вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма.

Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку.

Вправи рекомендують поступово ускладнювати:

  • прискорювати темп;
  • • виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю);
  • • підключати рухи очей і язика до рухів рук;
  •  підключати дихальні вправи і метод візуалізації.

«Кулак-ребро-долоня»
Послідовна зміна позицій на площині столу: долоня, стисла в кулак, долоня ребром на площині столу, розпрямлені долоні на площині столу.

«Слон»
Цікава вправа, яка допоможе підняти настрій та розслабитися. Запропонуйте дітям стати та нахилити голову до лівого плеча. Далі треба: витягнути руку (ніби хобот слона);
почати малювати нею горизонтальну вісімку від центру зорового поля і вгору проти годинникової стрілки; очима треба пильно стежити за кожним рухом пальців.
Вправа виконується повільно, по 3-4 рази кожною рукою.

«Будиночок»
Руки спрямовані вгору. Великий, вказівний і середній пальці кожної руки притиснуті до долонь. Підстави долонь і кінчики безіменних пальців стикаються. Мізинець правої руки встає вертикально – «труба».

“Дзеркальне малювання”
На аркуші чистого паперу, взявши в обидві руки олівці або фломастери, пропонуємо дитині малювати одночасно обома руками дзеркально симетричні малюнки, літери, цифри. Рекомендується при виконанні цього завдання використовувати музику.

“Вухо – ніс”
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *