Вправа 1. Задуваємо свічку. Необхідний матеріал: свічка, підставка для неї. Завдання: дитина має задути свічку силою видиху.
Вправа 2. Мильні бульбашки. Необхідний матеріал: мильні бульбашки (саморобні або фабричні). Завдання: рутинне, але досить привабливе для дітей дмухання мильних бульбашок. Під час даної вправи дитина привчається поступово і рівномірно видихувати повітря з легенів.
Вправа 3. Запускаємо качечок. Необхідний матеріал: іграшкові качечки для ванни, лоток або інша глибока ємність, вода (воду можна пофарбувати за допомогою бомбочки для ванни, яка надає бажаний колір та приємний запах). Завдання: налийте в ємність води, покладіть на воду качок і запропонуйте дитині «допомогти» качечкам переплисти на іншу сторону. Дитина робить вдих носом, а на видиху дує на пташок. Чим дужчий повітряний струмінь, тим далі пливуть качечки.
Вправа 4. Переносимо предмети. Необхідний матеріал: дрібні та легкі предмети, н-д, декоративні квіточки, або паперові силуети; коктейльна трубочка; ємність. Завдання: силою видиху через трубочку утримувати предмет та перенести його до ємності.
Вправа 5. Прокоти м’ячик. Необхідний матеріал: легенький невеликий м’ячик, «ворітця» (на відео – сучасна варіація пірамідки – «веселка»). Завдання: запропонуйте дитині подути на м’ячик, так, щоб він прокотився у ворота (їх можна зробити самостійно з дроту). Повітряний струмінь повинен бути плавним, повільним, безперервним.
Вправа 6. Буря в стакані. Необхідний матеріал: стаканчик, коктейльна трубочка, вода, рідке мило. Завдання: дитина дує на воду через трубочку такою силою, щоб на поверхні води утворилися бульбашки.
Вправа 7. Дмухаємо в свисток. Необхідний матеріал: паперовий свисток. Завдання: дитина має уявити, що грає на сопілці і ритмічно робить вдих-видих; свисток при цьому видає звуки.
Вправа 8. Переносимо стаканчики повітряною кулькою. Необхідний матеріал: стаканчики в кількості від 2 і більше, повітряна кулька. Завдання: стаканчики виставляються в ряд, в перший стаканчик кладемо повітряну кульку. Дитина має надувати кульку так, щоб підійняти стаканчик та вставити його в наступний.
Вправа 9. Перекоти м’ячик. Необхідний матеріал: стаканчики в кількості від 2 і більше, невеликий та легенький м’ячик, вода. Завдання: в стаканчики наливається вода, м’ячик кладеться на воду. Дитина має перекочувати силою видихуваного повітря м’ячик із одного стаканчика в інший, що стоїть поруч.
Вправа 10. Прокочуємо м’ячі до цілі. Необхідний матеріал: скотч, м’ячі в кількості від 2 та більше. Завдання: по краю стола з однієї сторони кріпиться стрічка скотчу, липкою стороною догори. Дитина силою видихуваного повітря перекочувати м’ячики до краю столу, де вони прилипають до стрічки.
Вправа 11. Видуваємо помпони. Необхідний матеріал: помпони та трафарети до них. Завдання: дитина спочатку вставляє помпони в отвори трафарету, а потім видуває їх.
Вправа 12. Здуваємо пір’їнки. Необхідний матеріал: декоративні пір’їнки, неглибока ємність. Завдання: покладіть на долоні справжні або вирізані з паперу невеличкі пір’їнки. Запропонуйте дитині подути так, щоб пір’їнки злетіли з долонь. Ускладнення: покласти пір’їнки у ємність, дитина має видмухати їх.