26 та 27 листопада фахівці ІРЦ провели навчальні практикуми для спеціалістів інклюзивних класів з питань діагностики дітей. Спеціалісти центру розкрили питання обстеження психолога, логопеда та дефектолога в ЗЗСО.
Основні тези:
📍існує велика кількість скринінгових інструментів для діагностики дітей різними спеціалістами (психологами, логопедами, дефектологами);
📍діагностичні критерії різноманітні і неоднорідні та повинні включати оцінку як академічних, так соціальних доменів розвитку дитини;
📍не існує «універсального ідеального» діагностичного інструментарію;
📍грамотна діагностика напряму залежить від компетенцій фахівця-діагноста;
📍ведення протоколу обстеження (або діагностичної картки).

Психолого-педагогічна діагностика  проводиться з метою всебічного вивчення дітей і отримання даних, необхідних для забезпечення доступності та індивідуалізації навчально-виховного процесу. При цьому основним предметом оцінювання є актуальний рівень засвоєння дитиною освітньої програми та її потенційні можливості навчання.

Діагностичне обстеження проводиться на кожному році навчання на початку, в середині і в кінці навчального року згідно розкладу занять.

На підставі проведеного діагностичного обстеження визначається рівень розвитку дитини, сформованість окремих умінь і навичок.

За підсумками діагностичного обстеження планується корекційна робота з дітьми на поточний або наступний навчальний рік.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *