26 та 27 листопада фахівці ІРЦ провели навчальні практикуми для спеціалістів інклюзивних класів з питань діагностики дітей. Спеціалісти центру розкрили питання обстеження психолога, логопеда та дефектолога в ЗЗСО.
Основні тези:





Психолого-педагогічна діагностика проводиться з метою всебічного вивчення дітей і отримання даних, необхідних для забезпечення доступності та індивідуалізації навчально-виховного процесу. При цьому основним предметом оцінювання є актуальний рівень засвоєння дитиною освітньої програми та її потенційні можливості навчання.
Діагностичне обстеження проводиться на кожному році навчання на початку, в середині і в кінці навчального року згідно розкладу занять.
На підставі проведеного діагностичного обстеження визначається рівень розвитку дитини, сформованість окремих умінь і навичок.
За підсумками діагностичного обстеження планується корекційна робота з дітьми на поточний або наступний навчальний рік.




