Праксис – це виконання складних дій, які місять такі компоненти: перехід через середню лінію тіла, планування і реалізація послідовності виконання, зорові та зорово-просторові уявлення, уявлення щодо простих дій і орієнтування тіла у просторі.
Диспраксія – це розлад розвитку координації, так званий синдром «незграбної дитини», що проявляється у порушенні довільних рухів дитини.
Ознаки диспраксії:








Види диспраксії (неврологічний підхід):
Конструктивна – порушення розуміння просторових відношень (важкість малювання геометричних фігур, працювати з конструктором).
Оромоторна – заважає координації рухів м’язів, потрібних для вимови слів.
Психомоторна – важкість виконувати послідовність рухів.
Ідеомоторна – складність виконання однокрокових моторних задач (н-д: «Покажи, як розчісувати волосся»).


