Для дошкільників з порушеннями мовлення ігрова діяльність зберігає своє значення і роль як необхідна умова всебічного розвитку їх особистості, інтелекту, виправленню вже наявних симптомів мовленнєвого порушення та профілактики виникнення нових проявів.

Метою використання ігрової технології в логопедичній роботі є підвищення мотивації до занять, збільшення результативності корекційно-розвиваючої роботи, розвиток допитливості, інтересу до взаємодії із спеціалістом.

На логопедичних заняттях використовуються дидактичні ігри, настільно-друковані ігри, ігри з рухами, сюжетно-рольові ігри, ігри-драматизації тощо. Їх застосування визначається завданнями та етапами корекційно-логопедичної роботи, віковими та індивідуально-психологічними особливостями дітей.

Ігри, які використовуються на логопедичних заняттях, виконують такі функції:

• навчальну (допомагають засвоїти або закріпити матеріал, пропонований на занятті, досягти поставлених дидактичних завдань);

• діагностичну (дають можливість логопеда діагностувати різні прояви дитини);

• терапевтичну (виступають як засіб подолання різних труднощів у навчанні);

• корекційну (вносять позитивні зміни, доповнення в структуру особистісних показників дитини);

• розважальну (емоційно забарвлюють діяльність дитини, роблять процес пізнання захоплюючим).

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.