Міністерством освіти і науки України та Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України за підтримки Представництва ЮНІСЕФ в Україні розроблено методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку.
У зазначених методичних рекомендаціях запропоновано інструменти оцінки розвитку всіх сфер дитини раннього віку; подано перелік можливих особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами та наявних у них освітніх труднощів, які можуть бути їм притаманні; наведено методичний інструментарій вимірювання ступеня їх прояву і стратегії подальшої підтримки тощо.
Матеріали будуть корисні керівникам і педагогічним працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти, та батькам дітей раннього та дошкільного віку.
Радимо ознайомитися та використовувати у своїй діяльності та просвітницькій роботі за батьками дітей раннього та дошкільного віку:
https://docs.google.com/document/d/1I23PYLXoCo8feG12EgnF60Kwa23aC3wE/edit