🟥активний малюк 6 місяців не реагує на звук брязкальця, шарудіння паперу біля вуха (дитина зі збереженим слухом в такому випадку зазвичай зупиняє на короткий проміжок часу свою діяльність і, затамувавши подих, повертає голову в пошуках джерела звуку);
🟥9-місячний малюк не реагує на голос (той, хто кличе дитину повинен залишатися не в полі зору дитини);
🟥дитина у віці 1 року не прислухається з цікавістю до годинника, який тікає біля вуха;
🟥дитина у віці 1, 5 років все ще не має початкових проявів розвитку мовлення;
дитина б’є себе кулаками, або долонями по вухах;
🟥без особливих причин кричить і верещить пронизливим голосом;
🟥досить часто видає голосні звуки;
🟥часто дивиться беззвучно в той час коли до неї говорять;
🟥виконує прості вказівки і прохання тільки після жестового підкріплення чи вказуючого жесту.
❗️Якщо помітні прояви прослідковуються достатньо часто, то є підстави припускати, що має місце порушення сприймання звуків, а можливо і центральні порушення слухового аналізатора.