Створення методичного об’єднання вчителів інклюзивних та спеціальних класів має на меті допомогти вчителям найбільш ефективно працювати з дітьми з особливими потребами.
Методичне об’єднання охоплює всіх вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів, вчителів-дефектологів спеціальних класів, фахівців інклюзивно-ресурсного центру, заступників з навчально-виховної роботи закладів освіти, де впроваджується інклюзивне навчання.
14 листопада відбулося перше теоретичне засідання мо на тему “Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти”. Вчитель-логопед Конотопського ІРЦ Судак Олена розповіла про основні засади інклюзивного навчання, алгоритм відкриття таких класів, акцентувала увагу на важливості індивідуального підходу до кожної дитини.
Практичний психолог ІРЦ Сільченко Тетяна охарактеризувала сучасні методи обстеження дітей з особливими освітніми потребами, підкреслила необхідність кожного педагога володіти “інклюзивною” лексикою.
Керівник мо Гаценко Людмила, ознайомила присутніх заходу із планом роботи мо на 2019-2020 н.р.