9 та 14 вересня проведено практикуми для педагогів ЗЗСО та ЗДО з інклюзивним навчанням з теми “Технологія складання індивідуальної програми розвитку”.

Відповідно до Закону України «Про освіту», індивідуальна програма розвитку (ІПР) – документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого- педагогічних, корекційних потреб/послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини задля визначення конкретних стратегій і підходів до навчання.

ІПР розробляється командою психолого-педагогічного супроводу з обов’язковим залученням батьків учня або його законних представників, фахівця ІРЦ та затверджується керівником закладу освіти і підписується батьками.

ІПР складається впродовж двох тижнів з моменту початку освітнього процесу і переглядається двічі на рік (у разі потреби частіше) з метою її коригування, зокрема, коли:

  • у дитини виникають труднощі у засвоєнні змісту навчального матеріалу;
  • виникає необхідність перейти до нового рівня складності виконання завдань.

Технологія індивідуального планування і впровадження ІПР для дитини складається з таких чотирьох взаємопов’язаних етапів:

  1. Вивчення можливостей і потреб учня;
  2. Розробка ІПР;
  3. Реалізація ІПР;
  4. Моніторинг реалізації ІПР, перегляд і внесення змін.

Практичний кейс: http://pech-vo.at.ua/OP/Individualna_Programa_Rozvitku.pdf

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *