Під час наради обговорили питання рівнів підтримки та їх роль в освітньому процесі, основні відмінності функціонування інклюзивної та спеціальної груп, а також детально розглянули роз’яснення Міністерства освіти і науки України щодо комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти (лист МОН від 15.08.2023 № 12132-23 ).
Упровадження дистанційного формату в освітній простір потребує пошуку нових моделей організації корекційно-розвиткового процесу. Вчитель-логопед ІРЦ Євгенія Примак ознайомила присутніх з досвідом проведення логокорекційних занять в дистанційному форматі, зокрема, фахівець розповіла про використання інформаційно-комунікаційних технологій, різноманітних платформ та сервісів дистанційного навчання, створення презентаційно-наочного матеріалу для занять.