Опанування будь-якої навчки в учнів з ООП практично неможливе без максимального зосередження уваги. Втім, “зловити” цей момент багатьом педагогам буває досить складно. ⠀
Як пристосувати навчальне середовище створити оптимальні навчальні умови для всіх учнів у класі?
⠀





Перерва у виконанні навчального завдання має бути нетривалою (не довшою за 5 хвилин). Для того, щоб дитина знала, коли настав час повертатися до роботи, можна використовувати таймер.⠀


Цього можна досягти, привчивши учнів спочатку підняти руку та назвати своє ім’я, а вже потім висловлювалася, чи шляхом використання будь-якого яскравого візуального стимулу. Наприклад, мікрофону, що його мусить узяти до рук кожен, хто долучається до групової розмови.