Для успішного формування логіко-математичний понять вчитель-дефектолог розробляє цілісний комплекс завдань, дидактичних ігор та вправ з формування та розвитку кожного математичного поняття. Даний комплекс складається з урахуванням складності та обсягу навчального матеріалу, вікових та індивідуальних особливостей дитини. Корекційні заняття з математики передбачають формувальні та закріплюючі завдання, розвивальні ігри з розширення й узагальнення знань, продуктивні і репродуктивні вправи на розвиток предметних та розумових дій.
Для того, щоб урізноманітнити процес засвоєння логіко-математичних навичок у дошкільників вчитель-дефектолог обирає цікаві ігри та посібники. Наведемо деякі ігри з нетрадиційними матеріалами, що використовує на заняттях з математики корекційний педагог
, але насправді їх набагато більше.


Ігри:
1. Дитині треба підбирати блоки Дьєнеша за картками, де зображені їхні властивості: колір позначається плямою; величина – силует будиночка (великий, маленький); форма – контур фігур (круглий, квадратний, прямокутний, трикутний); товщина – умовне зображення людської фігури (товстий і тонкий).
2. Всі фігурки складаються в мішок. Попросіть дитину на дотик дістати всі круглі блоки (всі великі або всі товсті), та порахувати їх.
3. Викладіть три фігури. Дитині потрібно здогадатися, яка з них зайва і за яким принципом (за кольором, формою, розміром або товщиною).

Ігри:
1. Викладіть з дитиною на площині доріжки, парканчики, потяги, квадрати, різні будиночки та тварин, використовуючи палички за інструкцією або за зразком.
2. Викладіть з дитиною драбинку, пропускаючи кожного разу одну паличку. Дитина має взяти відповідну паличку та знайти їй місце.
3. Із декількох паличок, необхідно зібрати таку ж велику, як наприклад, червона.


Ігри:
1. Виготовити ємкість з двома шляхами, дитина почергово кидає камінці в однин та інший «тунель», на останок рахує кінцевий результат.
2. Накладати камінці на велике зображення цифри на площині, яка відповідає кольору камінців та має прогалини.
3. Дитині необхідно відрахувати 5 синіх та 4 червоних камінця. Порівнюємо дві купки за кількістю (більше-менше), можна додати ще один червоний камінець (порівну).
