Навчально методичний посібник висвітлює особливості організації та управління інклюзивною школою, відомості щодо становлення міжнародної та вітчизняної моделі інклюзивної освіти, зарубіжний досвід та практичні поради стосовно адаптацій та модифікацій навчального середовища, налагодження співпраці між школою і батьками, школою і фахівцями для забезпечення потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вперше подано рекомендації щодо адаптацій та модифікацій навчального середовища на рівні школи, застосування практики відстоювання інтересів дітей на інклюзивну освіту керівниками загальноосвітніх закладів.
Адресовано керівникам загальноосвітніх закладів, методичним, науково педагогічним та науковим працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних
кадрів освіти, представникам батьківських та інших громадських організацій.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *