У корекційній роботі психолога важливо приділити увагу не лише формуванню суто пізнавальних процесів, але й створенню умов для формування здатності міркувати, планувати власну діяльність, доводити роботу до кінця. Значний потенціал у цьому належить настільним логічнии іграм.
Різноманітні ігри сприяють вдосконаленню уміння класифікувати предмети; виділяти їх істотні ознаки, простежувати зміни в розташуванні об’єктів у зв’язку із зміною підстави класифікації або сериації.
Участь дітей у таких іграх сприяє їх самоствердженню, розвитку наполегливості, прагненню до успіху та різні мотиваційні якості. У таких іграх удосконалюється мислення, включаючи дії з планування, прогнозування, зважування шансів на успіх, вибір альтернатив.
Психолог в свою чергу має подбати про динаміку творчого начала у грі, сприяти розвитку спеціальних ігрових умінь, збагаченню уявлень і вражень, які діти зможуть відтворити у ній.