Нейроігри – це комплекс різних ігрових та рухових технік, що передбачають розвиток психічних процесів (уваги, пам’яті, мислення, мовлення, сприймання) та емоційно-вольової сфери.
Нейроігри, які ми використовуємо на занятті, розділяємо на ігри на килимі та ігри за столом.
Ігри на килимі – це всі ігри, які вимагають переміщення дитини в просторі. Дитині надається чітка інструкція (залежно від ступеня розуміння її дитиною може бути одно-дво- або трьох ступенева). Дитина, виконуючи завдання, координує рухи свого тіла наскільки може самостійно або з допомогою психолога.
Такі ігри як «Звукова стежка», «Нейроритмічні ряди», «Перехресні кроки», «Масажні класики» допомагають дітям краще відчувати своє тіло, сприяють розвитку загальної моторики, поліпшують рівновагу та координацію рухів, формують просторові уявлення та орієнтування.
Ігри за столом – ігри, в яких дитині необхідно зайняти комфортне місце сидячи, а дії виконуються руками. Можуть застосовуватись спеціальні дидактичні посібники (міжпівкульні та балансувальні дошки, нейротаблиці), спеціально заготовлені бланки або чисті аркуші паперу.
Такі ігри як «Малювання двома руками», «Розумні доріжки», «Нейротаблиці», «Дзеркальне малювання», «Нейродолоньки» допомагають розвивати дрібну моторику та конструктивний праксис, окорухову координацію, стійкість та концентрацію уваги.
Слід зазначити, що для більшого ефекту всі атрибути повинні бути різними за тактильними відчуттями: помпончики – м’якими, гудзики – ребристими, гумки – тугими та гранованими, кульки – гладкими і важкими. Різниця тактильних відчуттів формує сенсорне сприйняття дитини, що є основою для розвитку психічних процесів.
Переваги використання нейроігор та вправ:
💡ігрова форма навчання;
💡емоційна привабливість;
💡багатофункціональність;
💡формування стійких пізнавальних інтересів;
💡формування партнерської взаємодії між дитиною та педагогом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *