Перелік питань для вчителя-логопеда:
- Поняття «мовлення» та його види.
- Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення.
- Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
- Основні причини мовленнєвих порушень.
- Алгоритм проведення логопедичного обстеження.
- Система логокорекційної роботи при фонетико-фонематичному недорозвиненні мовлення.
- Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
- Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
- Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
- Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Поняття «розумне пристосування».
- Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
- Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
Перелік питань для вчителя-дефектолога (олігофренопедагога):
- Поняття «корекція», «компенсація».
- Сутність поняття «затримка психічного розвитку» (ЗПР). Форми ЗПР.
- Основні прояви ЗПР у дітей.
- Сутність поняття «спектр аутичних розладів».
- Особливості пізнавальної діяльності дітей з розладами аутичного спектру.
- Загальна характеристика дітей з порушеннями розумового/ інтелектуального розвитку (розумово відсталих дітей).
- Форми олігофренії за глибиною дефекту.
- Особливості навчання, виховання дітей із синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю.
- Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
- Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Поняття «розумне пристосування».
- Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
- Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
Перелік питань для практичного-психолога:
- Етичний кодекс психолога.
- Основні напрями діяльності практичного психолога в системі закладів освіти.
- Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
- Етапи діагностичної роботи з дітьми.
- Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Особливості складання індивідуальних корекційних програм.
- Поняття «зона ризику» та «група ризику».
- Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
11.Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Поняття «розумне пристосування».
- Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
16.Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
Перелік питань для вчителя-реабілітолога:
- Поняття «реабілітація», «компенсація».
- Характеристика основних видів реабілітації.
3.Поняття «лікувальна фізична культура» (ЛФК) та особливості її застосування.
- Основні форми ЛФК.
- Загальні вимоги до методики проведення занять лікувальної фізичної культури ЛФК.
- Поняття «лікувальний масаж». Форми і методи лікувального масажу.
- Поняття, причини та форми ДЦП.
- Основні засоби фізичної реабілітації при ДЦП.
- Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
- Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Поняття «розумне пристосування».
- Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
- Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.