📍Джерелом емоційного розвитку дітей є діяльність (гра, праця, навчання) та спілкування з дорослими та однолітками.
📍Дитинаспілкуючись з дорослими та однолітками, засвоює загальні емоції (симпатії, співчуття, антипатії, уподобання тощо).
📍Для розвитку емоційного компоненту у дітей необхідно:
-розширювати та збагачувати уявлення дітей про емоції та почуття, їх полярності та способи вираження;
-формувати вміння усвідомлювати, розуміти та адекватно висловлювати свої емоційні переживання;
-розвивати здатність розуміти емоційні стани, переживання, особистісні особливості іншої людини;
-підвищувати рівень рефлексії та емоційної децентрації.
📍У спеціальних іграх діти вчаться ділитися своїми переживаннями, усвідомлювати та розрізняти відтінки почуттів, розуміти власні переживання та емоційний стан іншої людини. І, що важливо, називати свої почуття та висловлювати їх.
📍Корисними є ігри для ідентифікації емоцій, що дозволяють збільшити емоційний діапазон мімічних, невербальних та вербальних засобів спілкування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *