Адаптація освітньої програми спрямована на пошук і розроблення способів подання інформації та вивчення навчального матеріалу дитиною з ООП з урахуванням особливостей її сприйняття, використання додаткових засобів і матеріалів. Це можуть бути засоби та матеріали:

🔸прописи для дітей із моторними труднощами (графічні завдання на обведення, штрихування, розфарбовування, домальовування зображень, ліній, елементів літер, вправи на співвідношення друкованих і письмових, малих і великих літер);
🔸візуальний ряд чисел або лінійка;
🔸завдання з можливістю приклеювання відповіді (цифри, літери, картинки);
🔸насадка на ручку (з правосторонньою та лівосторонньою латеральною перевагою);
🔸використання таймера або пісочного годинника (наочно вказують на час роботи та майбутню зміну виду діяльності);
🔸обмежувачі рядка, додаткова розлінійка зошита (чітке виділення рядка, окреслення двох рядків, проведення додаткових похилих ліній, використання зошитів великого формату);
🔸вирішення задач або прикладів з допомогою Lego, рахункових паличок, реальних предметів (муляжі овочів, тварин), роздаткового абакуса, гумові фігурки;
🔸зразок написання літер (у випадку, коли дитині важко перекодувати текст з друкованого в письмовий);
🔸схеми до задач;
🔸таблиця множення;
🔸калькулятор;
🔸візуальні інструкції;
🔸надання завдань на окремих аркушах;
🔸виділення початку рядка червоною точкою;
🔸зменшення кількості завдань;
🔸завдання з можливістю продуктивної відповіді;
🔸тексти з ілюстративним супроводом;
🔸адаптований диктант (тільки вписування певних букв);
🔸розбивка багатоступеневої інструкції на короткі кроки у вигляді алгоритму;
🔸заміна складних для розуміння слів чи фраз піктограмами, у яких схематично зображено, що треба робити;
🔸мультимедійні презентації;
🔸використання бланків, куди дитина може вписати готову відповідь.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *