У сучасних умовах цифровізації освіти онлайн-заняття стають важливою складовою діяльності ІРЦ. Такий формат сприяє забезпеченню безперервності психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, особливо у випадках обмеженого доступу до очних консультацій.
Онлайн-формат дозволяє фахівцеві ІРЦ підтримувати регулярний контакт із дитиною та її батьками, проводити корекційно-розвиткові заняття з використанням інтерактивних інструментів (візуальних матеріалів, презентацій, мультфільмів, спеціалізованих платформ для ігор і вправ).
Особливості організації онлайн-занять:
Підготовка середовища: спокійне місце, стабільне інтернет-з’єднання, нейтральний фон без зайвих подразників.
Структура заняття: вступ (емоційний контакт – привітання, візуальний контакт, спільна дія – наприклад, “Посміхнемось один одному та покажемо «клас!»); основна частина (ігрові вправи, корекційні завдання); завершення (підсумок, позитивне підкріплення – словесна похвала «Ти сьогодні чудово попрацював!», емоційна реакція спеціаліста: аплодисменти, «Надсилаю тобі віртуальну зірочку!» тощо).
Інтерактивність: мультимедійні матеріали, онлайн-ігри, руханки, презентації.
Комунікація: контакт через інтонацію, міміку, підтримку уваги та активну зворотну реакцію.
Співпраця з батьками: залучення дорослого як партнера, що допомагає дитині орієнтуватися у завданні.
Гнучкість: тривалість і складність завдань адаптуються до стану та можливостей дитини.
Зворотний зв’язок: після заняття коротко обговорювати результати з батьками, надати рекомендації для домашнього закріплення навичок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *