Індивідуалізований навчальний план, психологічні ігри, різні методики та практики для навчання дітей з ООП в інклюзивному класі – це ще не все. Без корекційних засобів навчання учні з ООП, особливо ті, які мають порушення розвитку, фізично не зможуть опанувати та засвоїти матеріал. ⠀
Що саме необхідно для дітей з тими чи іншими порушеннями:
Комп’ютерне та мультимедійне обладнання має бути забезпечене за необхідності: ⠀
-брайлівським дисплеєм та принтером,⠀
– тифлокомплексом із синтезом мови,⠀
– приладом для читання плоскодрукованих текстів із синтезом мовленнєвого вводу та виводу інформації,⠀
Спеціалізовані комп’ютерні програми (різноманітні навчальні програми для дітей з різними порушеннями – мовленнєвими, опорно-рухового апарату, порушеннями зору та незрячими, зі зниженим слухом, інтелектуальними порушеннями тощо).⠀
Спеціальне обладнання та меблі (стіл, стілець, вертикалізатор, якщо це необхідно).⠀
Корекційні засоби навчання відповідного призначення (об’ємні, площинні чи друковані моделі, картки, в тому числі з ілюстраціями словесною та жестовою мовою, моделі для вивчення шрифта Брайля, збільшувачі тексту чи прилади з рельєфними позначками, а також індивідуальні засоби навчання, такі як навушники чи мовний калькулятор).⠀
Обов’язково мають бути засоби для психологічної реабілітації – сенсорний куточок чи кімната, світловий пучок чи інші засоби для психологічного розвантаження.⠀
З повним переліком корекційних засобів можна ознайомитися за посилання