До переліку психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових занять(послуг) належать:
Ритміка – це система рухових вправ, побудованих на зв’язку рухів і музики, як засіб розвитку психомоторної, емоційної та фізичної сфер. Головна мета додаткових освітніх послуг з ритміки: навчити дитину з особливоми освітніми потребами адекватно сприймати засоби музичної виразності (ритм, темп, динаміку), ритмічно рухатися у відповідності із загальним характером музики та художніми образами музичного твору.
Логоритміка – низка вправ, ігор, що поєднує в собі музику і рухи, музику і слово, музику, слово і рухи. Основні завдання логоритміки: зняти втому і напругу; внести емоційний заряд; виробити чіткі координовані дії у взаємозв’язку з мовленням. Заняття включає в себе ритміку, артикуляційну гімнастику, дихальну гімнастику, використовуються співи, слухання музики, музично-ритмічні рухи, гра на музичних інструментах.
Лікувальна фізкультура – метою занять є розвиток і компенсація порушень фізичного розвитку і моторики, які перешкоджають навчанню дитини. На заняттях проводяться різноманітні вправи з використанням м’ячів, гантелей, доріжок, кимимків, сухого басейну, гімнастичних палиць, обручів, тренажерів, рухливі ігри, ігри інтелектуальної спрямованості, міні-естафети, водні процедури.
Розвиток мовлення – послуга,спрямована на подолання чи послаблення порушень усного і писемного мовлення, розвиток аудіювання, навичок читання і письма. Цілі занять: удосконалення звуковимови, розвиток культури мовлення, уточнення та активізація словника, вдосконалення граматичного мовлення.
Соціально-побутове орієнтування – передбачає комплекс занять практичної підготовки дітей з особливими освітніми потребами до самостійного життя, формування знань, умінь, пов’язаних з власною поведінкою у різних життєвих ситуаціях, вироблення навичок спілкування з близькими людьми, оволодіння важливими побутовими вміннями і навичками (оволодіння навичками особистої гігієни, використання засобів зв’язку, транспортних засобів тощо).
Орієнтування у просторі – послуга спрямована на формування в учнів з порушенням зору компенсаторних способів діяльності. ЇЇ зміст орієнтовано на оволодіння у певній послідовності сенсорними, розумовими і практичними операціями, прийомами, діями, що є основою для формування максимальної самостійності при пересуванні у відкритому просторі.
Корекція зору – послуга спрямована на розвиток зорового сприймання, зокрема, покращення функціональних можливостей зорового аналізатора, формування сенсорної функції розрізнення предметів за кольором, величиною, формою, розвитку аналізуючого спостереження, дотикового сприймання, пам’яті та уваги.
Розвиток зорового, слухового, тактильного сприймання мовлення і формування вимови – послуга, спрямована на подолання труднощів у розвитку дитини з порушеннями слуху. Основне завдання розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання – формування вмінь і навичок сприймати мовленнєвий матеріал на слухо-зоровій основі. Завдання формування вимови: формування фонетично виразної, чіткої вимови; дотримання словесного і логічного наголосу, інтонації, темпу, правил орфоепії.
Корекція розвитку – комплекс заходів, спрямованих на розвиток пізнавальної діяльності учня, емоційної сфери, мовлення та особистісного розвитку.
Корекція та розвиток психофізичних функцій здійснюється з використанням елементів:
-анімалотерапія;
-арт-терапія;
-працетерапія;
-ерготерапія;
-ароматерапія;
-Монтессорі-терапія тощо.