З 01.09.2021 в ІРЦ відновлено надання корекційно-розвиткових послуг (занять) фахівцями.
В центрі послуги надають 5 спеціалістів, а саме: 2 вчителя-логопеда, 2 практичних психолога, 1 вчитель-логопед.
Напрями роботи фахівців:
Практичний психолог:
- робота з проблемами в особистісній сфері;
- розвиток пізнавальних процесів та здібностей відповідно до вікових можливостей дітей: розвиток сенсомоторних здібностей, сприйняття, спостережливості, пам’яті; активізація творчої уяви, мислення, мовлення;
- поліпшення психічного стану дитини, усунення звичних для неї способів переживань (зняття напруження, підвищення емоційного тонусу, вивільнення пригнічених емоцій — гніву, страху, образи) та вироблення шляхів конструктивного «відреагування» на них дитиною;
- розвиток (шляхом вправляння під час ігрових ситуацій) соціальноспрямованих навичок поведінки та комунікативних умінь у дітей, які зазнають труднощів у спілкуванні
- формування психологічної готовності дітей до шкільного навчання з огляду на необхідність розвитку кожного з компонентів шкільної зрілості: психофізичного, розумового, комунікативного, мотиваційного, емоційно-вольового;
- формування позитивного ставлення до себе та до інших, розвиток пізнавальних інтересів, відповідних соціальних мотивів, налагодження партнерських стосунків з однолітками, тренування навичок адекватного реагування на невдачі.
Вчитель-логопед:
- розвиток фонематичних процесів;
- розвиток правильної звуковимови;
- засвоєння лексики та граматики;
- робота над звязним мовленням;
- корекція навичок письма та читання;
- збагачення та уточнення словникового запасу;
- розвиток загальної дрібної моторики.
Вчитель-дефектолог:
– сенсорний розвиток;
– формування уявлень про оточуючий світ;
– розвиток мовлення, комунікативних навичок;
– формування навичок орієнтування у просторі;
– формування елементарних математичних уявлень (логіко-математичний розвиток – для дітей шкільного віку);
– корекція пізнавальної діяльності.