Протягом вересня відбулися засідання команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти, де функціонують інклюзивні класи та групи.
В контексті кадрів, які забезпечують інклюзивне навчання, окремим важливим чинником виступає злагоджена робота команди супроводу за участі всіх учасників навчально-виховного процесу, фахівців ІРЦ та батьків (законних представників) дитини.
Необхідність співпраці закладів освіти та інклюзивно-ресурсного центру для забезпечення якісного інклюзивного навчання є очевидною для всіх.
Працівниками ІРЦ під час роботи команд супроводу акцентовано увагу на тому, що батьки обов’язково мають залучатися до роботи команд супроводу, до розробки індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини, співпраці з адміністрацією у питаннях вибору матеріалів і обладнання за кошти субвенцій на дитину з ООП. Такі практики є взаємно корисними для всіх сторін – батьків, ІРЦ і педагогів. На рівні закладу освіти необхідно налагоджувати системну взаємодію батьків дітей з ООП із педагогічним колективом.