Корекційно-розвиткова робота буде ефективною за умови диференціацій й індивідуалізації, оскільки труднощі у дітей, які відвідують заняття в ІРЦ є доволі неоднорідними і по-різному проявляються у
вихованців.

Наведемо окремі особливості корекційної роботи та проведення корекційно-розвиткових занять:
-на початку роботи з дитиною слід виявити найбільш типові прогалини у її знаннях з метою їх поступового заповнення та недопущення посилення;
-максимально стимулювати активність дитини на занятті, підтримувати навіть незначні успіхи;

-використовувати наочність і докладне пояснення нових, навіть не досить складних алгоритмів;
-давати можливість виконувати завдання у повільнішому темпі, зменшувати їхню кількість, надавати додаткові запитання;
-використовувати поетапну інструкцію, поділяти завдання на складові, формувати вміння планувати
свою діяльність та словесно звітувати про виконання;
-поступово підвищувати темп роботи і працездатність дитини;
-ігрові прийоми у процесі їхнього навчання зменшувати поступово, не використовуючи при цьому різких заборон, а поетапно формуючи загальноприйняті прийоми навчальної діяльності;
-підвищувати мотивацію навчальної і пізнавальної діяльності шляхом постійної підтримки і стимулювання;
-тісно співпрацювати з батьками,  показати основні напрямки спільної роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *