Мовленнєві порушення залишаються однією з найбільш поширених проблем психофізичного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, що вимагає створення нових організаційних форм роботи з корекції їх мовленнєвого розвитку. Постійно зростає кількість дітей, у яких виникають порушення усного та писемного мовлення, що зумовлюють труднощі в навчанні.
Ці проблеми були обгорнені під час творчого заходу на базі Конотопської спеціальної школи. 
Основні тези заходу:
📍Терміни розвитку мовлення у сучасних дітей змінені.
📍Увага до порушень мовленнєвого розвитку має бути з 2-3-річного віку дитини.
📍Діти з порушеннями звуковимови потрапляють у групу ризику як схильні до дислексії та дисграфії.
📍Пошук індивідуального підходу до дитини з дислексією, щоб уникнути її психологічної травматизації. Адаптація завдань вчителем для дитини з порушеннями мовлення.
📍Порушення зорового сприймання при писемних порушеннях мовлення. Важливість діагностичної та корекційної роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *