Зміст цього напрямку полягає у поступовому ознайомленні дітей з математичними закономірностями, впорядкуванні отриманих знань, формуванні логічних операцій, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, що має важливе значення як для інтелектуального, так і для соціального розвитку дитини.
Основні завдання формування елементарних математичних уявлень:
1️⃣Накопичення та систематизація знань про множини, числа, величини, форму, простір і час як основу математичного розвитку. Наприклад, діти вчаться групувати предмети за кольором чи розміром, порівнювати два предмети за довжиною.
2️⃣Формування початкової орієнтації у кількісних, просторових і часових відношеннях. Це може бути визначення, де предмет “під” чи “над”, розуміння послідовності частин доби, орієнтація “сьогодні-завтра-вчора”.
3️⃣Розвиток практичних умінь у рахунку, вимірюванні, обчисленні, моделюванні. Наприклад, рахунок іграшок, вимірювання довжини стрічки, складання найпростіших задач на додавання.
4️⃣Опанування математичної термінології. Наприклад, вживання понять “трикутник”, “великий/малий”, “довший/коротший”, “перший/останній”.
5️⃣Розвиток пізнавальної активності, логічного мислення та загальноінтелектуальних здібностей. Доцільно використовувати різні корекційні завдання: “Знайди зайве”, “Продовж ряд”, “Що змінилося?”.
❗️ Зміст і методи корекційної роботи добираються з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей. Ефективним є використання наочності (предмети, картки, іграшки, кубики, рахівниці, палички Кюїзенера тощо).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *