25 жовтня 2019 р. на базі Конотопського ДНЗ №3 «Теремок» відбулася нарада вчителів-логопедів та вчителів дефектологів закладів дошкільної освіти. Підготували та провели захід фахівці інклюзивно-ресурсного центру з метою ознайомлення з алгоритмом проведення комплексної оцінки розвитку дитини та підвищення рівня професійної компетентності спеціалістів, що працюють з дітьми з особливими потребами.
Педагоги мали змогу ознайомитися з вимогами нових нормативних документів щодо навчання дітей різних нозологій, прослухати аналіз стану впровадження інклюзивної освіти в закладах міста, обговорити труднощі, що виникають в процесі роботи з дітьми з особливими потребами.
Практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру Тетяна Сільченко розповіла про сучасні методики діагностування, які активно використовує в щоденній роботі в умовах центру. Дані психологічні інструменти дозволяють провести весь спектр досліджень та оцінити спроможність дітей до навчання (CASD – опитувальник розладу аутичного спектру; Conners-3 – шкали оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності, Leiter-3 – міжнародна шкала продуктивності Лейтера, WISC-IV – шкала інтелекту Векслера для дітей, РЕР-3 – індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектру).