НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ АСИСТЕНТІВ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО

Асистент вихователя – це посередник між дитиною з особливими освітніми потребами та іншими дітьми і дорослими в освітньому процесі.  З метою вдосконалення...

ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Індивідуальна форма навчання дає змогу опанувати навчальну програму в особливому, індивідуальному для дитини порядку. Законодавство визначає три різновиди...

УЧАСТЬ У КОЛЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

31 березня в управлінні освіти Конотопської міської ради відбулося чергове засідання колегії під головуванням начальника управління освіти Альони Гавриленко. У...

УЧАСТЬ У РЕГІОНАЛЬНІЙ (НЕ) КОНФЕРЕНЦІЇ МІНІ-EDCAMP

«Гіпермаркет ідей – платформа EdWay або як розкрити свій потенціал»- унікальний захід для освітянської спільноти Конотопської громади, який провів Конотопський...

ПРОЄКТИВНА МЕТОДИКА «НЕІСНУЮЧА ТВАРИНА»

Методика призначена для вивчення особистості дитини (і не тільки), яка самостійно не використовується, але входить до складу «батарейної» оцінки спеціалістом....

МІРШАВКА Людмила, фахівець (консультант) ІРЦ (практичний психолог)

Педагогічний стаж: 6 років Освіта: вища, Глухівський державний університет ім. О.Довженка, 2009 рік, спеціальність – «Соціальна педагогіка. Практична...

КОМУНІКАТИВНІ ТРУДНОЩІ У ОСІБ З РОЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ (РАС)

Більшість дітей з РАС цілком мають здатність говорити. Однак у більшості випадків вони розмовляють інакше, ніж їх нейротипові однолітки. Ці відмінності...

ДЕЯКІ ПРИКЛАДИ АДАПТАЦІЙ ЗАСОБІВ ТА ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ, ЯКІ ПОЛЕГШУЮТЬ НАВЧАННЯ ДИТИНИ

Адаптація освітньої програми спрямована на пошук і розроблення способів подання інформації та вивчення навчального матеріалу дитиною з ООП з урахуванням...

ЗБАГАЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ ПСИХОЛОГА

Джерелом емоційного розвитку дітей є діяльність (гра, праця, навчання) та спілкування з дорослими та однолітками. Дитина, спілкуючись з дорослими та...