В ІРЦ відбувся черговий практикум «Корекційні технології в роботі фахівця з дітьми особливими з освітніми потребами».
Метою проведення заходу було зорієнтувати педагогів у підборі корекційних технологій, які можна використовувати на заняттях з учнями з особливими потребами.
Практикум організований для спеціалістів інклюзивних та спеціальних класів ЗЗСО.
Євгенія ПРИМАК, вчитель-логопед ІРЦ, презентувала досвід з теми «Особливості проведення корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення із дітьми із складаними порушеннями (4-5 рівні підтримки)».
Тетяна БЛОНОВА, директор ІРЦ, розповіла про іграшки-антистрес як корекційний та терапевтичний засіб в роботі з дітьми. Використання таких іграшок є доволі дієвим і на часі для сучасних дітей та підлітків.
Все більше практичних психологів та педагогів облаштовують в своїх кабінетах пісочниці і працюють з дітьми за допомогою піскової терапії. Тетяна КОРЖ, практичний психолог ІРЦ, залучила присутніх до світу пісочної терапії (Sandplay) та запропонувала практично-теоретичний виступ, на якому педагоги мали змогу збагатили знання щодо використання пісочної терапії та здобули практичні вміння роботи з пісочницею. Разом з тим, за словами спеціаліста, піскова терапія – це не тільки діагностичний, а ще й терапевтичний ефект, адже коли дитина створює, вже відбувається певна терапія внутрішнього світу.