Конотопський інклюзивно-ресурсний центр поповнився сучасними міжнародними психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD. Саме вони допомагають визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини.
До комплектів, які надійшли в ІРЦ, входять 5 методик:
Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) – методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект та функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.
WISC–IV (шкала інтелекту Векслера для дітей) – стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
«Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутичного спектра за методикою TEACCH» (PEP-3) – методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.
Conners-3 (Шкали Коннерс, 3 версія) – це набір шкал для оцінки розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) і його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутичного спектру) – пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву хвороби.
Оцінювання дітей за новими методиками відбувається за попереднім записом.
Звертаємо Вашу увагу, що за результатами роботи з будь-якою з методик спеціаліст ІРЦ не ставить діагноз та не формулює жодних діагностичних рішень.