Методичні рекомендації щодо написання психолого-педагогічних характеристик на комплексну оцінку розвитку дитини закладами освіти

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, батьки або законні представники дітей до основного переліку...

АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ІНКЛЮЗИВНО РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ

Проведення  комплексної оцінки розвитку дитини – одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (далі ІРЦ). Комплексна оцінка розвитку проводиться...

ПЕРЕЛІКИ ПИТАНЬ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» КОНОТПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Перелік питань для вчителя-логопеда: Поняття «мовлення» та його види. Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення. Поняття «порушення...

Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально- методичний посібник

Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку...

Оголошення про проведення конкурсу на посаду фахівців Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради

Відділ освіти Конотопської міської ради оголошує конкурс на призначення вакантних посад фахівців Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»...

Путівник для вчителів: Навчально-методичний посібник

Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку...

Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально методичний посібник

Навчально методичний посібник висвітлює особливості організації та управління інклюзивною школою, відомості щодо становлення міжнародної та вітчизняної...