Фахівці інклюзивно-ресурсного центру надають консультації протягом навчального року щодо складання, реалізації та коригування індивідуальних програм розвитку (ІПР) як у закладах із інклюзивним навчанням, так і у спеціальних групах/класах для дітей з особливими потребами.
Консультативна робота спрямована на:
– визначення оптимальних цілей, завдань та очікуваних результатів ІПР;
– узгодження змісту, методів та форм корекційно-розвиткової роботи;
– адаптацію та модифікацію навчального матеріалу відповідно до індивідуальних можливостей дитини;
– надання методичних рекомендацій щодо організації освітнього середовища та моніторингу динаміки розвитку дитини.
Робота має підтримувальний, методичний і координаційний характер, спрямований на забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти.




