Міністерством освіти і науки України та Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України за підтримки Представництва ЮНІСЕФ в Україні розроблено методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку.

У зазначених методичних рекомендаціях запропоновано інструменти оцінки розвитку всіх сфер дитини раннього віку; подано перелік можливих особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами та наявних у них освітніх труднощів, які можуть бути їм притаманні; наведено методичний інструментарій вимірювання ступеня їх прояву і стратегії подальшої підтримки тощо.

Матеріали будуть корисні керівникам і педагогічним працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти, та батькам дітей раннього та дошкільного віку.

Радимо ознайомитися та використовувати у своїй діяльності та просвітницькій роботі за батьками дітей раннього та дошкільного віку:

https://docs.google.com/document/d/1I23PYLXoCo8feG12EgnF60Kwa23aC3wE/edit

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *